2012. május 15., kedd

("elmaradt") edzés + fotózás: agis

_IGP6791

pénteken és szombaton még meleg volt
akkor kicsit gyakoroltunk kisebb kombinációkat, ugyanis szerettem volna ha
játék nélkül is figyelnek

_IGP6840


a vége felé azért nem ment vmi jól, meg Lindának is újra előjött ekkor a "dilije"

de elgondolkozok, hogy lemerjem-e írni h nem pörgött, amikor ránézek a pólómon tátongó elég nagy lyukra, amit Linda drága hozott össze... :'D a tépős játékkal ugrás közben a pólómat is belevette és sikeresen ki is tépett belőle egy darabot
elvégre kék, kék :P

_IGP6804

este pedig elmentünk futni kutyákkal ;)
bár messzire nem jutottunk, mert nem igaz h egy kört nem tudunk anélkül sétálni h szembetalálnánk magunkat vkivel -.-"

most éppenséggel az volt, aki a dd parédé forgatást is megzavarta...
amikor el kezdett futni felénk én pedig megálltam Lindával, csak reménykedtem h meg fog ilyedni a dobbantástól... végül szerencsére megállt... így nem lett semmi baj...

_IGP6827

vasárnapra pedig edzés volt betervezve
csak h az eső elmosta, így nem mentünk :(
azért is sajnáltam, mert szerettem volna kisérletezgetni játék nélküli futamra :S :/
így vizsga előtt...

_IGP6826

helyette kiraktam egy könnyebb pályát itthon ;D

(ez lenne az:
http://youtu.be/VdnkFVaN_mU
bár aki figyelt már belinkeltem ide blogba ;) )

_IGP6819


na ekkor már hihetetlenül büszke voltam rájuk
nagyon! mentek
amikor nem raktam el játékot Tapi el is szált megint
jó bár elég szűkösen raktam ki a pályát...


_IGP6815

a játék elrakásával se volt gond, remélem élesben is menni fog
második körben direkt nehezítettem, nem doptam el egyikőjüknek sem
ééés mégis nagyon mentek akk is *-*

_IGP6814
ez úgy ugrás >.<

szóval ez a fránya meleg
cöh
de nem, nem fog kifogni rajtunk, nem érdekel

_IGP6813

Tapi is basszus úgy tepert h ááá
nagyon megállnák a helyüket....
na de majd csak :) ;) (L)

_IGP6790


ja és akkor teletűzdelem a múltkor már ízelítővel bemutatott 2 hete lévő fotózás agilitys képeit, ugyanis ma végre megkaptam őket *-*
basszus nagyon sok van ami tetszik *-* *-* *-*
annyira örülök nekik ;D

_IGP6839

_IGP6832

jó bár nem az agilitysek lettek a legjobbak, mert neki nem 1 méteres obija van, de így is lettek élesek :)




_IGP6808

_IGP6816

nagyon happy ^^ (L)
_IGP6845


_IGP6828

az úgy ugrás o.O
_IGP6817


nem nem tértünk vissza  beleállítósba megint, csak a kép miatt, mert túl gyorsan futott ;)
_IGP6782

_IGP6785

az összes agilitys kép itt:
http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/e/f/
a többit pedig majd hozom ;D (L)

_IGP6830


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...