2012. május 17., csütörtök

"központba"

Fénykép0199

kedd délután elmentünk a kutylikkal "központba"

ingergazdagabb és idegenebb környezetben akartam velük gyakorolni ;)

elhívtam tesómat is, hogy tudjam váltogatni a kutylikat, meg h nagyobb biztonságban legyünk egy
esetleges támadás miatt
féltem is h így verseny előtt ne h legyen valami...

végül szerencsére nem, csak egy kutyával találkoztunk, de az is pórázon volt gazdikkal
a művháznál szerencsére

Fénykép0200

az út java részén gyakoroltam velük, meg megálltunk az egyik üzlet háta mögött, ahol kihasználtam a nagy
zúgó hangot is zavaró tényezőnek
majd mentünk a "központba"
ott is jól ment, nem zavarta őket semmi
(inkább engem az elmúlt hetek és tapasztalatok miatt pár alak.. de nem volt semmi...
persze akik mosolyogva néztek nem zavartak ;) meg legalább hagy lássa a nép ;) )

nagyon sokáig nem voltunk, de azt hiszem így is több mint egy óráig voltunk oda
(na igen, nekem az már nem idő >.< )

Fénykép0201

hazafelé jövet pedig lefotóztam tesómat és Lindát, mert olyan szép volt ahogy sétáltak a nap felé (L) :)

Fénykép0202

persze amikor közelebb futottam azt hitte versenyezni akarok v kergetni, ezért ő is elkezdett futni XD :'D

Fénykép0203

(bocsi, telós minőség + közben futottam is :P )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...