2012. július 17., kedd

tschüss Pinkafeld!


ma délelőtt viasszértünk Kolbermoorba
(nos igen, egy kis kitérővel még németekhez :)
ugyanis Pinkafeldtől már vasárnap este búcsút vettünk)

rövid JEO jellemzés részünkről:
rengeteget bénáztunk, de rengeteget tanultam, és rengetek jó kutyát láttunk!!!

szarrá áztunk, de összeséégében jó volt!
túléltem

részletesebb beszámoló majd később, ha lesznek képek is
meg vidi
(ami lehet csak mevágva kerül napvilágra, bár nekem eleve csak egy futamunk van meg, nem tudom
más vett-e még fel minket)

(amúgy eredmények már fent vannak a verseny honlapján akit érdekel ;) )


addig is két kép Petrától :)
560873_394467193943430_454257757_n

(igaz az előző bejegyzéshez akartam még, de mind1 már, most jött össze)

311546_394482923941857_754113950_n

köszi szépen Petra! aranyos vagy :*
(és igen, nem magamról beszélek ám XD)

bár az első felirata enyhén túúúlzás :')


ja és még egy FONTOS
akit érdekelne MINI AGILITYS TÁBOR Kecskeméten augusztus közepén az
SIKÍTSON!!!!
részletek később... (habár ízelítőt tudok majd írni ;) )
keressetek meg nyugodtan


4 megjegyzés:

  1. Ránk számíthatsz,megyünk ;)
    Amúgy gratula mindenhez:)

    VálaszTörlés
  2. igen, tudom :D (L)
    csak jöjjön is össze :)
    :* :* :*

    VálaszTörlés
  3. nem túlzàs és nagyon szìvesen (L)
    pedig màr azt hittem hogy én te vagyok xd :D
    rànk is szàmìthatsz,és összefog jönni ;)

    VálaszTörlés
  4. XD :'D
    tudom :) (L)
    (és ennyi ki is fújt... MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉG jelentkezőket!!!!!!!!!!!!!!)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...