2012. július 7., szombat

német naplónk 4. rész - járjunk iskolába??? :O

DSCF1663


DSCF1591
ezt a világi áttörést, amit kaptam majd később...

először is sorban...

szerda késő délután/este még felfedeztünk a séta során egy új ösvényt :)
vmi meseszép *-* de tényleg
olyan dinoland-os is néhol :D >.<

viszont teli van kullancsokkal o.O
nem is a kutyák, hanem mi szedtünk össze
fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj
mocskos kis dögök -.-"

DSCF1654  DSCF1655

DSCF1586 DSCF1588

következő nap elmentünk a megnemnevezettAldiba, jó kis séta volt
teli nagy zajokkal - forgalmas út
ingergazdag környezet
szupi


mivel ugye élelmiszer üzletről van szó, kint maradtunk a kutyákkal
bejárat beeső részétől olyan 1,5 méterre...
békésen üldögélünk, egyszercsak:
jön egy nő és vmit magyaráz a kutyákkal
nem értettem, azt hittem vmi baja van azzal ahol vagyunk...
aztán kiderült, h cesar millan-nének képzeli magát -.-"
kutyakiképző volt
és h szerinte feszült a nyakörvük a kutyákna
erre hívte fel figyelmemet...
pedig baromira nem -.-"
éppen h fogtam,mert hát nem akarom h kiugorjanak a kocsik elé, sztem ez érthető :@
(inkább látta volna Tapit séta közben)
mondom ok
erre előkap jutalomfalatokat a zsebéből
odaadja a kutyáknak
hát vazz
megkérdezni??? alap!!!
meg elrontsa a kutyáimat h idegenektől elfogadjanak kaját
ami mellesleg színezett szar volt, honnan veszi h adok olyat a kutyáimnak egyáltalán???
meg vaz, ki járkál jutifalatokkal a zsebében aldiba? 
ja és a csúcs
elkezdi h training, kutyaiskola
járjunk iskolába vaz???
kössz, még jó h mondja :o) eszembe se jutott volna kutyasuliba járna, ha ő nem nyitja fel a szememet :o)
mondom wir agility...
fingom sincs h van igeként
in Ungarn...
(azt takarodjál)
há' még ilyet, tökre felb@szott -.-"



szóval megkaptuk az áttörést, járjunk kutyaiskolába!!! olé



  • amúgy nem nagyon tudom mire vélni...
    így toboroznának v mi a franc... de az én kutyáimat ne csessze el
  • meg ne okoskodjon

    miközben ilyen...
    alap dolgok tényleg

    látná Tapi lábnál követését is, ahogy rátekeredik a lábamra h lépni nem tudok

    de főleg így h nem is feszült a póráz, ültünk...

    most két variáns van:
    vagy elkerüljünk baromi messzire azt a sulit, ahol tanít
    vagy 
     elmegyek és szarrá égetem őket, megmutatom h kell agilityzni!!! 
    (na jól van, nem nagyképűsködöm...)

    DSCF1656  DSCF1595


    DSCF1657 DSCF1596

    DSCF1659

    követekző nap, ami a tegnapi volt (vagyis már tegnap előtti - de jó is éjfélkor bejegyzést írni ;D )
    ismét elmentünk az áruházba
    most az út során végig nyomtam Tapiba a jutifalit, tényleg figyeltem ne feszüljön a póráz
    (előző nap is figyeltem, de mind1, most nem a nőről van szó, nem érdekel ő)
    a parkolóban sem csak ültünk, hanem elkezdtünk trükköket csinálni :)
    vmit azóta hülyéskedünk h jaj feszül a póráz, micsinálsz
    Tapi ott egy autó, menjél ki elé, nehogy zavarjon a nyakörv, menjmenj, menjcsak 
    -.-"
    na és igen, trükkök
    így elég sokan kedves pillantásokat vettetek ránk, egy nénike is odajött megdögönyözni őket, meg h milyen szépek, cukik, édesek, fainak
    -meg h tesók-e >.<
    na ilyen se volt még

    más is megállt a gyerekével h nézd milyen... nem tudom már mit mondott - kutyák
    :)

    szóval most máshogy töltöttük el :D


    ahogy hazaértünk mentünk is tovább, de erről majd következőnek, vidivel fűszrezeve :P


    ja és jelentem elkezdtem az utolsó (azonban hatalmas) otthoni képáradatott megosztani ;D
    (L)

    DSCF1660  DSCF1597

    DSCF1662 DSCF1601

    vigyori kismodell (L) :)
    DSCF1666

    DSCF1602 DSCF1604




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...