2012. július 22., vasárnap

4. kúszó + "textil box" - féktelenség

DSCF2102

egyszerűen hihetlen vagyok
örültségemről adtam tanubizonyságot a mai napon ismételten

ugyanis beszereztem a 4.!!! kúszónkat >.<

DSCF2087

mentségemre legyen, hogy tényleg "nem hagyhattam ott" eset volt

így tehát nem is volt betervezve persze
flohmartról vadásztam be, tökéletes állapotban!!!
pedig azt hittem valami bűzleni fog :O mondom ez nem lehet igaz

(főleg h előtte lévő sorban kértem, hogy legyen egy komplett agility pálya, mondjuk olyan 1ojróért, darabjáért XD
:'D
aztán ott volt ő... :) (L)

DSCF2086

(persze kívántam utánna én még palánkot, meg hintát is
de hát az valahogy nem jött össze, meglepő módon nem volt XD
-egy aluminium fedeles kis utánfotót azonban kinéztem, hogy majd jó lesz alu palánknak XD 3:) :P )

DSCF2088

amúgy maga a színe nem tetszik
de nem baj, jó lesz ez :D
ja meg egyik oldala hálós
Tapi párszor meg is fejelte már, mert ő azon akar kijönni XD :'D

DSCF2093

meg ha lefele áll, nem is zavar be
amúgy meg jó új inger, versenyen is van átlátszó kúszó
meg talán új tanítási mód kissé az átláthatóság miatt (későbbiekre nézve)

DSCF2094

Tapi a maga módján értelmezte a pózolj a kúszóval kijelentésemet XD :'D


DSCF2095

kár h homályosak lettek :/

DSCF2096
és csak ez az egy éles, az elsőnek kéne annak lennie XD

DSCF2097
(Lindát már nem sikerült felmancsolva lekapni :S )


aztán a másik új szerzeményünk:
nem kutyás, de én azt csináltam belőle :D (ebből is XD )

DSCF2090

napellenzős sátor lenne, de textilboxként fog üzemelni részünkről >.< :D

DSCF2091  DSCF2092

DSCF2104

a kutyáknak szemvizsgálat kell v én nem tudom, de ennek a hálójának is nagyokosan nekimentek o.O
meg azt hittük szét szakad az egész, amikor Tapi benne kezdett el játszani o.O :')
DSCF2108

DSCF2109  DSCF2106

1.:Tapi értelmes fej :")
2.: és amikor bezavarnak fotózásba -.-"

DSCF2098
Linda:"mi a sz@r van a te kezedben, he'???"

na adod ide!
DSCF2099  DSCF2100

mostmár tudok akár kúszópályát is csinálni :D
majd ha hazaértünk csinálunk nagy, közös csoportképet ^^ (a nagy magyaro-n van)
P1000476




DSCF2101  DSCF2111
a kúszóhoz táska is van, meg a másik kettő kicsivel ellentétben, ezen van leszúrónak is hely :)

DSCF2110
szóval jó kis termés volt ma nekünk :D


DSCF2103

ui.: tegnap kezdődött az agi tábor szarvason, és mi meg nem tudtunk menni :( :(
bár tegnap megvolt a tökéletes imitálása XD
meg majd ha nekünk összejön :D :D :D

juteszembe:
jelentkezzetek, jelentkezzetek!!! :D ;D
(előző bejegyzés)

meg már ha aksik:
még MINDIG ELADÓAK az ugróim ám!!!!
http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/aksik/elado/

(-.-" )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...