2012. július 9., hétfő

junioros edzés és csapatépítés '12


június 17-én vasárnap Gyúróra mentünk junioros edzésen és csapatépísesn vettünk részt Tapival

örülök, hogy eltudtunk jutni
előtte héten azért dolgoztam, hogy eltudjak rá jutni, ne szoruljak másra
végül a pénz pont elég is volt rá ;) munka közben végig ez a nap lebegett előttem ^^

mivel idén egyedüli kecskeméti juniorosok vagyunkk a fuvarral is problémák voltak az eljutással
kivel és hogyan? hmmm... nem bántam volna ha lenne már kecsói  is

végül szerencsénkre Dóriékhoz betudtunk csatlakozni, így a gyulai különítménnyel tarthattunk
(csak Kecskemétre bejutást kellett megoldani, ami akkori helyzetünk szerint már nehéz volt,
na de mind1 már...)

még késni se késtünk szuper volt ;)

TordasZoo csapata volt olyan kedves és felajánlották az egész napra a pályájukat, amiért
nagyon-nagy köszönet nekik!!!

az edzés dél körül volt sajnos, így csak fokozódott az aznapi meleg :/
én nem is vártam sokat attól az edzéstől részünkről, csodálkoztam volna ha Tapika elindul
egyáltalán, hisz tényleg meleg volt
oda is kellett figyelni nagyon a kutyákra

az edzés fantasztikus volt, Veres Zsuzsi tartotta (L)
ő volt az egyik következő kiszemeltem akivel edzeni szerettem volna, tehát nagyon örültem,
hogy vele edzettünk aznap :) (L)

és ekkor hatalmasat kellett csalódnom Tapiban
meglepetésemre abszolut POZITÍVAN!!!
a drágaságom a meleg ellenére szépen teljesített!!!!!
nagyon le voltam döbbenve, ezt nem vártam volna tőle (L)
a hibák is csak miattam voltak, ami mindig csak egy fél lépésnyi volt :/
hibáimat persze láttam egyből...

valamint még Zsuzsi is megdicsért minket, ami nagyon-nagyon jól esett!!!
(meg Vera is mondta, hogy kár volt félnem a melegtől, Tapi ugyan nem teljes gőzzel futott, de
szépen teljesített)

hála Evelinnek meg is lett örökítve az edzés :)

(a szakadások azért vannak benne, mert a gépem úgy gondolta majd ő eldönti mikor lesz vége egy-egy felvételnek -.-" )
(amúgy a szlalom utánni ugrót csesztem el párszor, ott spóroltam, de az nem látszódik, nincs meg)

a végén még időre verseny szerűen lefutotta mindenki (aki akarta és nem sérült le a kutyája o.O )
nekünk kizárás lett, szintén szlalom után :/
amúgy sztem még viszonylag jó idő is lett, kíváncsi lettem volna az eredményre
hanyadikak lettünk időben

hatalmas köszönet jár az edzésért Zsuzsinak, aki a meleg ellenére kitartóan edzett velünk!!!

ezután ebéd következett(nyami fagyasztott sportszelet :P ), meg egy kis pihi :)

majd el kellett cuccolnunk a pályáról hátra, ugyan is a helyünkre retisek jöttek, valami retriever tali volt v nem tudom
ott folytatódott a napi program Tóth Boglárka vezetésével, aki csapatépítést tartott az idei junior EO-ra utazóknak - vagyis nekünk ;)

a hátra cuccolás kemény volt, örültem mint majom a farkának, hogy egy kutyát hoztam, tehát a kis box volt nálam, mert brutál kemény lett volna a nagy ketrecet végig húznom o.O

na ja, de a boldogságnak hamar vége szakad nálam mindig...
ugye s kis műanyag boxunk...
zörgött benne a fém kis ajtaja...
egyszer csak ebbamaradt a rét közepén, tök szuper, biztos becsapódott a helyére ;)
gyorsan mentem ledobni cuccokat, Tapit bele akartam rakni, hogy menjek másnak segíteni vinni a nagyketrecét, mert szegény ő is szenvedett vele
na ja, de Tapit nem tudtam berakni...
mert h nem volt ketrecajtónk :OOO o.O -.-"

gyorsan visszamentem, keresgéltem
hát basszus az ajtó SEHOL

megkérdeztem a többieket is, senki nem jelezte h látta volna

nos én nem tudom hova lett, mert többször is visszamentem keresni, mások is jártak arra
valamint utánnam még jöttek páran, elég érdekes h senki nem vette észre, és nem szólt, hogy hé' idióta, elhagytad...

a csapatépítés közben a tárolást még megoldottam, nem volt gáz... a hazaúttól féltem, hogy na mégis hogy lesz...

de akkor a csapatépítés:
az is jó volt nagyon :)
ugyan mi nem maradtunk a végéig, mert mire Dóriék hazaértek...
de annyira sokról nem maradtunk le :)
voltak elég vicces feladatok, meg kapott mindenki "titkos testvért"
megtanultunk érdekesebbek lenni a kutyák számára, stb...
jó volt

én a kedvencemet emelném ki, ami közös szereplés volt és jól is teljesítettünk :D
kutyás tűz-víz-repülő :D igen, ám XD
az olyan volt, hogy mindenki fogta a kutyáját, és rohangáltunk össze vissza
repülőnél le kellett feküdni közösen a kutyával, víznél fel kellett kapni a kutyát, tűznél pedig fát kellett keresni és azt megfogni, miközben a kutyánknak mellettünk kellett ülnie
tehát síma tűz-víz-repülő, csak kutyákkal :)
persze volt idő limit, úgy lehetett kiesni, aki nem teljesítette időre a feladatot

a végén már csak 5-en voltunk, azt mondták aki bent marad, azok nyernek
mi Tapival azt is teljesítettünk, tehát a nyertesek között voltunk :D
szóval jól szerepeltünk (ebben a hatalmas munkában) :D

számunkra ez is volt pont az utolsó feladat, ezután mentünk haza ;)

na de mi lesz Tapival? ketrec ajtónak még mindig se híre, se hamva...

végül ponyvát aláraktam és mellettem utazott, szerencsére imád utazni, így ki sem akart jönni a nyitott boxból
nem volt vele gond ;)
(még szerencse h utazhatott így, különben mehetett volna a TordasZoo menhelyére XD :'D jól van, természetesen nem igaz ám)

egyszóval egy jó kis nap volt, jól leégtem (de most kivételes a szó szószoros értelmében XD )
és nagy nagy köszönettel tartozunk mindenkinek, akik ezt levezették! :)



kiegészítés: következő nap csináltattunk két kisajtót a boxunkra, nem a legtökéletebb, nem olyan mint volt, de a célnak teljes mértékben megfelel és mint már írtam:2! van ;) 


sajnos mivel kint vagyunk, a következő két junioros edzésen nem
 tudtunk részt venni, tehát nekünk csak ez az egy volt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...