2012. július 11., szerda

idegenpályázás - Hundeschule Running Dogs

h-r-d

DSCF1976[1]

szombaton vizisielni mentünk (persze aznap volt a leghidegebb, én így kihagytam)
na de nem is ez a lényeg, hanem hogy én így már teljesen lemondtam arról h edzünk

ugyanis én nagyon szerettem volna idegenpályázni valamelyik környékbeli suliban (ha már ennyi van itt -ami számomra elég fura, hogy sok kicsi, és inkább nem egy nagy összetartó, de mind1, haggyuk, mert egyesek már úgy is félreértettek ezzel)
2-ben is szombaton volt, vasárap sehol, én meg ezen a héten már nem akartam
a szombatra meg h volt ez a program, lemondtam

na nem baj, legalább pihenek

v4

DSCF1978[1]


a vizisíre nem vittük a kutyákat, pedig 6 is volt ott összesen, abból kettő velünk pinyósokkal volt
na szép, ezt nem tudtuk h lehet vinni

na meg mit nem tudtam még, hogy nem egész napos program lesz

felcsillant a szemem
hmmm... akkor itt az egész délután, mit is csináljunk :P

apa, nem akarsz elvinni edzére? 3:)

hát persze h "akart" :) ^^

végül kiválasztottam egyet, fel is hívtuk, elmentünk

elején kicsit megijedtem, ugyanis kérdezte van-e engedelmes vizsgánk, stb...
öhm...
végül előkaptam a teljesítmény könyveinket, megnézte
azt mondta szép
hát nem tudom mire gondolt, ugyanis abba egy szép eredmény sincs, akár h is nézzük :'D >.<

végül hátramentünk a pályára

v3

szerencsére itt is az a módi h kutyák előtte szaladgálnak, tehát végre elengedhettem őket :)

a pályapakolás már számomra érdekes módon ment, meg h hagyták h a jucika telibe huggyantsa
na nem baj nekem, legalább jó kis zavaró körülmény a javából ;)

itt nem egy nagyobb pálya volt, hanem több kisebb egymás után

bejárni meg hát...
hmmm luxus :')
csak én jártam
na hát ők tudják...

DSCF1979[1]

mondanom sem kell (mindenféle nagyarcúság nélkül)
messze mi voltunk a legjobbak
(erre apa: hát igen, tényleg Petra profi hozzájuk képest, tudod, vakok között a félszemű is király)
nos hát köszi apa a nagy támogatást, olyan jó h ennyire számíthatok a családomra (is) :') :o)

kicsit erről az iskola komolyságáról is meg volt a véleményem, de nem
ezt a komoly véleménynyilvánításomat kitodták törölni
és hogy hogyan?
erre bizonyíték a hozzáállás kérdése

ugyanis az egész banda, nem csak az edző, nagyon-nagyon aranyos volt
mindannyian kedvesek voltak hozzám

én két kutyával voltam, előre engedtek mindig
és nem is csak párral, hanem többel, hogy tudjak pihenni
(ami amúgy nem kellett, mivel kis pályák voltak)

valamint az edző olyat tett:
apának mondja h sajnálja, ők csak hobbiból üzik
hobbi csoport
és ami tényleg már kemény és hatalmas gesztus:
ajánlott egy MÁSIK iskolát, hogy ott járnak versenyekre is, menjünk hozzájuk

nos szerintem nem sok iskola van, akik elküldik az odajárókat, a tanítvány érdekében
meg h a másik jobb iskola

ez irigylésre méltó!!!
hogy ennyire belátják a hiányosságukat, és nem a mennyiségre és a pénzre mennek!

szóval ezt nagyon jónak találtam

amúgy az edző is mit csinált ha hibáztak?
nevetett
nem láttam még csoportot akiken tényleg látszik h szeretetből csinálják azt amit

na meg volt még valami, amit még sose láttam, de inkább nem írom le :'D

ja és nem tudtam, hogy név (a hely neve)
mocsarat jelent
és hát...
nem túlzok ha azt mondom h az életben nem láttam még annyi szűnyogot o.O
élve megettek
ha nem voltunk pályán is ugráltam
alapból itt sok van, az esőzések miatt, de h itt még mocsár is o.O
kegyetlen volt
v1

de volt szép szivárvány is, edzés a szivárvány alatt :)
DSCF1975[1]
na jó, ezen pont, nem, de a többin látszik jobban ;)

lett videózás is, de tesóm fáziskéséeivel, szóval érjétek be ezzel
(meg persze a javítás a végén, meg hogy sikerült lefutni nincs meg)
h mit sikerült
a végén a szivatást, leküzdhehetlenül közel voltak az akadályok, főleg h palló felé kellett menni, mert kék ugró jött, majd hinta, ugró, palló, stb...
(igen, ez nincs meg)
a franciás részt kellett volna tovább vinni, de hát nem vagyok hozzá szokva, hogy még nagyobb ívre is kell rakni a kutyákát
(na jó, inkább egyáltalán)

DSCF1980[1]

Linda


Tappancs



ja meg furi, hogy volt asztal :D
ahhoz képest h 2. edzésünk volt, ahol volt asztal, sztem tökre ügyik voltak ^^

v2
sőt ha elvézem ezt a képet, kimondottan :P


szóval jó kis idegenpályázás volt :)
http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/e/120707/

v5

DSCF1981[1]

v1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...