2012. július 25., szerda

1.000 felett

DSCF1615

DSCF1686

nos a cím onnan jön, hogy ugyan mindig azt írogattam, nem érdekel mennyien olvasnak
azért ezt megemlítem és jól esett
ugyanis még vége sincs a hónapnak (bár már nem sok van belőle), de a blogunk történetében először
átléptük az 1.000feletti nézettséget havi bontásban!!!
köszönöm :)

DSCF1616  DSCF1680

DSCF1617  DSCF1683

és akkor folytatnám az előző bejegyzést:

délután vásárolgattam díjakat ;)

majd tegnap ismét séta, minden a normális, megszokott volt
probléma semmi

DSCF1618  DSCF1688

meleg volt itt, így úsztattuk is őket
ugyan későn tudtam rávenni magamat, hogy elvánszorugjunk a vízig...
(meg elve ahhoz a szuper, újonnan felfedezetthez akartam menni, ami még messzebb van)
a későn indulás miatt azonban, hogy ne fázzanak meg, nem pancsolhattak sokáig, így sátáltunk tovább
erre meglátom h szalma bálák vannak a szomszédos két szántőföldön
szalmabálák!!! vááá
én nagyon nem vagyok/voltam rákattanva, de hát minden kutyás szeretne bálás képeket
a kutyuskájáról :D ^^
szóval én is

DSCF1619  DSCF1681

kerültünk, majd ahol jöttünk vissza, látom h szedik is össze :O
mi a franc he', nem tudnak várni???
pedig már kezdtem megbarátkozni, hogy mivel reggel strand, és ne szóljanak, megpróbálok
hajnalban felkelni és kimenni képeket csinálni...
jól van, akkor ott a másik tábla, még nagyobb is
csak h zöld, annak is a végtermékre emlékeztető szépséges árnyalata...
na jól van, semminél jobb...
nézem, szidom őket h szedik össze
erre látom, hogy túloldalt a főúton jön egy összeszedő traktor, ááá, szólok tesómnak
nézd, ott is van egy
erre lekanyarodik...
a zöld mezőre
basszus, ez ezt jött összeszedni
oké, még jó h láttam, így tuti nem kelek fel
és ha ki is jöttem volna, nem potyára
-de még bennem volt a remény ekkor, hogy nap tábla, szürkölet, de szedje már össze az összset

megnyugtatásomra jött még kettő gép, köszönöm
pá-pá szalmabálás képecskék :')

DSCF1620

helyette még otthoni, heténycitys képecskék :D ^^
ezek is gyönyörűűűűek
(csak tudnék fotózni, az úgy nem ártana...)
DSCF1622 DSCF1689

éjszaka (éjfél)
még egy kis (vagyis nagy, a sün az nagy) sün kaland o.O

ma délután megint díj vásárlás
szóval átmegyek üzletasszonyban is, sok van már
maradékot eladom majd

DSCF1685

DSCF1623


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...