2012. július 5., csütörtök

német naplónk - 3. rész


kicsit most el maradtam, de semmi különösebb dolog nem történt ;)

igaz szombat óta a napok számomra totál összefolynak o.O
nem tudom már h melyik nap is történt melyik esemény...

azért megpróbálom valahogy összefoglalni egy kis sűrítményben:

hétvégén még meleg volt
rengetegen voltak lent a víznél o.O
szombat este mindenki grillezgetett és lecuccolt a partra
mi is lementünk szokás szerint a kutyákkal

kb. csak úgy a felénél tűnt csak fel h basszus
közvetlenül mellettünk két oldalt is sütögetnek, a hús illata átjárta az egész környéket
és a kutyáim
kérem szépen végig ott voltak, nem mentek el
ez nagyon szép eredmény :)
(és nekem majdnem h nem is tűnt fel, alapnak tekintettem rá...)

ez volt a nap pozitívuma

ugyanakkor nehogy már csak jó történjen
a végére csak elhagyta Linda a fél pár cipellőjét...
a másik párat is már a vízből halásztam ki...
hiába kerestük, az bizony elment...
pápá
- 1 cipő...

a baj csak az volt h következő nap nem tudtunk elmenni venni, mert
vasárnap minden zárva van... miért is ne...
ez nem Magyarország...

aztán nem is volt rá szügségünk
jött az enyhülés eső kiséretében

így a következő napokra a program esőben tett séta volt

persze itt nem tűntűnk ki, a németeken nem zavarja, ők is sétálgattak
kutyákkal is
(sőt tegnap még egy labi mix. fürdőzött is)

és tök jó, szinte minden kutyás ránk köszön
idáig csak egyszer futottunk össze egy nem szocializált bandával

amúgy Tapi is...
belemegy a vízbe...
tök fura h rá kell szólni h ugyan gyere már ki a vízből...
elbóklászik benne kedvére

közben hétfőn elmentünk és vettünk ismételten csizmákat a kutyáknak
fekete persze azóta sincs...
így kénytelen voltam a már említett narancssárgát megvenni...
na mind1...
h elvigye a víz ezt is...
megfelel
ha meg lesz fekete legalább lesz tartalék, az úgy is tervben van

DSCF1911


tegnapelőtt este meg Linda nem evett annyira...
láttam rajta h valami nagyon nem stimmel vele, olyan zavarodott is volt...
aggódtam érte...
másnap reggel egyből kiszúrtam a problémát (noha csak alulnézetből lehetett észrevenni, fölülről egyáltalán nem...)
Linda összeszedte első kullancsát
és h miért is nem lett kivédve?
hát az agyam eldobom ettől a kis rohadványoktól
életemben nem gondoltam volna h olyan helyre is képes a kis mocsodék belefurni magát
szegény Linda bal szeme alatt csupán kb. 1,5 cm-re volt :'(

itt már a kiszedés is egészen rizikósabb volt...
végül nem lett semmi baj
rendesen ki is jött arról a lehetetlen helyről o.O -.-"
még ilyet... a kutya szeménél
pofátlanok

de a kiscsaj egyből el is kezdett ugrálni, és a pisije is rendben van, szal nagyon remélem
nem lesz semmi baj :)

ja meg lett egy új kis szerzeményünk is tegnap
ez a kis barika az én ötbóderkólimnak és Lindának :D

DSCF1910

szerintem nagyon kis cuki ^^

(ami igazából kos, de nem érdekel, cuki barika és kész :D >.< )

DSCF0448  

tegnap  már melegebb volt, szóval irány a víz ;)
eddig végig hűvösebb volt
fura is volt h délután még írogatták nekem is h megy ki fürödni, meg minden :D
hozzászoktam h tőlem nem messze vannak akikkel beszélgetek

DSCF0437   DSCF0438

ja meg egyik nap hogy lehűllt a levegő elővettem a két kiskúszót is, felállítottam a fűgyűjtőnek használt, kiskúszó elvű (aminek ha kivágnám az alját és lenyúlnám töckéletes zsákoskúszó lenne kialakítható belőle :P ) valamit  meg a fa és focikapu használatával kialakított kis "pályán" mentünk :)
szembe hát egyik teraszáról már bámultak is
nem zavartatta magát
egy kis idő után bentebb lépett
mondtam h látlak te nyomorék :')
később meg leüllt a virágok mögé

hát jól van, nem ő aki a legjobban zavar...
(vagyos ő nem is zavart engem)
meg úgy se sokat látott csak amikor fát kerültettem...

DSCF0439  DSCF0451


a bejegyzést ismételten még otthoni képekkel fűszerezem

DSCF0452   DSCF0465


annyi van még o.O

DSCF0463  DSCF0464


de már haladok, mert egy fotózást már itt az udvarban is megejtettünk :)


sétáról kellenének már fotók nagyon *-*
már annyi fotózási szöget és pózt kitaláltam *-*
csak mindig vagy el van borulva, vagy túl sok a fény :/

meg mire kijutnák tuti alig jutna eszembe...


vérsheltie :P (mixpersze;))
DSCF0449  DSCF0454

emez idiótát sem kell félteni :P
DSCF0450  DSCF0455

DSCF0462


utazás előtt kirakott tetszetős pálya a háttérben (L)
DSCF1492


amúgy ezt a bejegyzést már tegnap megírtam, csak nem volt időm befejezni, mert egy fontos grafikát
kellett mára megcsinálnom, meg a séták stb...
tehát a tegnap délutáni napról, és a mai napról majd később írok ;)
  -  történt egy kis "érdekesség" velünk... :')





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...