2011. december 5., hétfő

a mini tehetség, avagy edzés képek/videó

DSC05181c

mivel tegnap elért hozzánk is az igért felmelegedés és még a nap is kisütött
gyorsan kimentem agilityzni :)
kinéztem még egy táboros, álltalunk le nem futott pályát és már raktam is fel ;)

a jó idő mindkét tesómat kimozdította így ők is velem tartottak ;)

DSC05184b


és hát mivel viszonylag világos volt bevontam a húgomat fényképezni
ahhoz képest szerintem elég tűrhetőek lettek ;) még éles kép is született
na meg az elvetemült kúszós képek :D *-*

DSC05191b
DSC05190b

az öcsém pedig fogta a kiskúszót, mivel Tappancs olyan elvetemült állat módjára ment
h felborult a kószóval együtt o.O
jó h eddig mindig azon voltam h jaj hát az én kutyáim nem is szeretik annyira a kúszót, meg h nem a falán futnak...
hát azt hiszem a sors ismételten megcáfolt :'D


Fénykép0142b

a kutyák pedig nagyon szuperek voltak
nagyon mentek


DSC05188b
miután végeztem a húgom is ment velük
hát tudattam vele h nem olyan könnyű mint látszik
Tapi jól meg is futatta :P


Fénykép0149b

majd megkérdeztem az öcsikémet is és neki is volt kedve :)
elsőnek Tappanccsal ment
és... én... csak... ámultam...
hihetetlen ügyes volt :O
ott ugrándoztam a pálya szélén és biztattam
neki is tetszett
élvezte nagyon

Fénykép0151b


nos hát ezek után elővettem újra másik tesómmal a gépet, mondván annyit még bír, hisz ezt meg kell örökíteni
ekkor szerintem kicsit zavarba jött, mert egyből el is rontották, mint a videón is látszik :'D
esküszöm felnőtteket meghazudtoló módon vitte vissza egyből és nagyon pöpecül javította a dolgokat *-* (beismerem pedig el is felejtettem neki mondani h egyből vigye vissza
de úgy néz ki neki a vérében van a szabályzat is :D
és a bizonyos "D" betű retteg tőle, nem pedig ő a kizárástól XD )
a keze is fent volt, időban szólt, nem tévesztette az akadály neveket sem
egyszóval egy őstehetség hisz nem sokan vannak akik elsőre már így nyomják :O
és ehhez még hozzátevődik az is hogy mindössze 5 éves
hihetetlen *-*
Lindával is nagyon ügyike volt
bár makacskodott
nem nagyon volt kedve, nem szeret másoknak csinálni bármit is
de tesóm megoldotta :D olyan kis ügyin elkezdte motiválni h én csak azon is lestem *-*
igaz takarék módon ment, de cukik voltak :)
( bezdeg utánna velem úgy futott ám :P )

na de nem húzom tovább a szót, IME A VIDEÓ




anyum megkérdezte h ugye gyorsítva van ?
a válaszom természetesen nem volt :)
nem szoktam ilyet csinálni ;)
ilyenkor vegyes érzelmek születnek bennem...
jól esik, mert ezek szerint gyorsak vagyunk :)
de ugyanakkor kissé bántó is, mert ez nem az én stílusom...
jó hát vannak akik ehhez folyamodnak de nem tom... ha ő attól jobban érzi magát...
úgy gondolom a videóknak a valóságot kell tükrözniük és felvállalni a dolgokat
(hisz ha én nem gyorsítottam videómat soha... :D :P )
a másik meg a hibák nagymértékű " kifelejtése" a vidikből... :D de haggyuk is ;)
na szóval jól esett, főleg h előtte Tapi is már túl volt egy hosszabb edzés után velem, majd a húgom és végül az öcsém is... de ő ennek ellenére is valóban gyorsnak mondható szerintem is a videón :D *-*


DSC05187b

- valamint egy kis kitérő
az öcsikém egy matek zseni is :D
ovis létére tud már összeadni, kivonni 100-as/1000-es számkörben
vmint elkezdte már a 10-es szorzótáblát is !
jár német nyelvórákra is
múlhéten 5-ig tanultak számolni... na de nem ő :D
kapásból elszámolt 10-ig a tanítónéninek :D XD
az csak lesett, majd elkezdett vele matekozni és totál el volt ájulva elsős tanító létére :D
az övőnő is jelezte már anyukám felé h matek zseni :P
mindezek mellett már szinte nem meglepő h 2 éves kora óta kis számítógépfüggő :'D
nem is nagyon hitték el akkoriban, hanem amikor látták h megy és bekapcsolja a gépet, elkezd netezni, a statlap oldaláról nem tudom hány szó közül mint aki olvasni tud kikereste a "játékok" szót, majd tetszét szerint kiválasztottam h melyik játékkal van kedve éppen játszani... :D
azért lepődtek meg ennyire, mert mielőtt nem látták a saját szemükkel nehezen tudták elhinni :'D

és mostmár kis agility bajnok is *-*
megáll az eszem tőle :D


Fénykép0159b

persze nagyon élvezte is a pályán töltött időt
nagyon tetszett neki a videó is :D
(ő választotta a zenét is :P -ja igen, zenei érzéke is kifinomult már kiskorábban, kb. hamarabb volt kedvenc száma mint nekem XD )
és persze örül annak is ahogy mondom neki h miket írtak a videójához és hogy mennyi embernek tetszik :D

tehát egy nagyon jó napot tudhatunk magunk mögött :) (L)
még sok ilyet ;D


DSC05185b

mindig is tudtam h emberi teremtés :'D (-jár)
DSC05186b
(vmint h van olyan hülye h kiüsse a szemét egy szerencsétlen léctartó pöcökkel
de nöm baj, nagyon ügyes gutya, szűkivek a javából *-* :D :P XD)

ez meg midit ugrik :'D
Fénykép0134b

az ívek megint(, mindig:P) *-*
Fénykép0158b

összes kép:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...