2011. november 30., szerda

pótl


Ha magunkhoz veszünk   egy éhező kutyát és ellátjuk minden jóval,  nem fog megharapni. Ez a legfőbb különbség  a kutya és az ember között.


igen, tudtam
annyira éreztem már amikor írtam a bejegyzést a versenyről h vmit tuti kihagyok :S
hát igazam is lett, és mindez csak 4 nap után (tegnap) jutott eszembe...

na szóval kihagytam azt h ki vittünk kutyákat is sétálni :)
( aki nem tudná: Tordason ott egyben menhely is van)

már régóta szerettem volna, (meg a kecskeméti menhelyre is szeretnék kijárni segíteni
de vhogy nem jön össze az sem :/ )
hisz szegény kutyák egész nap csak a kennelben vannak, nem sűrűn adatik meg nekik h elvigyék őket sétára

de hát nehéz összehozni ha az ember mellette versenyzik,és szinte mindenkit meg akar nézni
hisz nem lehet elszakadni a pályától h jaj még őt is, őt is, meg őt is látni akarom, jaj meg persze őt is, ..........

egy jó nagy feka szukácskát kaptam :)
szegénykém eléggé félt, hisz nem ismert és nem nagyon akart velem keresztül jönni a lovardán :S
ahhoz képest azt hittem nagyobb öröm lesz a kutya részéről a séta, de semmi
elég közömbös volt, szinte rám se nézett
vhogy nagyobb örömre számítottam...
(bár lehet Tapiból is kiindulva, aki enyhén szólva imád sétálni menni :D )
jó bár nem is tom mit vártam, h egyből majd el kezd haverkodni
(Linda is mondjuk elég bizalmatlan, de amikor én találkoztam vele egyből olyan kis hálás volt *-*
követett is, meg felrakta rám a mancsait, amit már akkor éreztem h nála egyfajta gesztus is :)
bár mondjuk igaz, ő nekem lett "küldve" :D *-* )
(meg talán én se éppen mindenkivel ? :P )
na de mind1 is, tuti örült azért ő a maga módján :)
meg láttam h tud ő örülni (de még hogy :D)
hisz amikor meglátta az egyik ott dolgozót egyből örvendezni kezdett :)


bocsi de a képet nincs kedvem előkotorni róla újra :S

helyette:
rács mögé kerültek   pedig ők tényleg nem csináltak semmi rosszat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...