2011. november 6., vasárnap

edzés ma

110720_camp_655



eljutottunk ma is edzésre
ahhoz képest tök szép idő volt ma :)
hát nem volt rossz, de ők se és én se voltam teljesen toppon :/

már a halloweeni bejegyzések előtt egy kiborulós bejegyzéssel akartam kezdeni, de aztán picit higgadtam le, meg annyira nem is volt kutyás (vagyis konkrétan Tapival és Lindával aztán semmi baj nem volt :))
így feleslegesnek tartottam, meg nem akarom a blogot is mégjobban elrontani :S
bár így is, á, ki olvas még ? :'D :P

elegem van mindenkiből, úgy átlag !!!!!!!
h jön vki ahhoz h elrontsa vkinek a napját, nem igaz -.-"
én meg idióta vagyok h nem tok még teljesen szarni mindenkire :D de dolgozom az ügyün, nyugi ^^

ma is lehettünk volna sokkal jobbak
Tapi szlalombemeneteivel se voltam teljesen megelégednve :/
jó, nehezek voltak tényleg, de hát tudja! tudom
a figyelmét is jobban összekellett volna szednem :/ az elején
de ááá, kapkodás is

nem, nem lesz ez így jó :/ :S

csak akk tudok menni ezésre ha apa itthon van...
de ő meg vasárnap délbe megy vissza németbe mindig :(

így a kapkodás is, nem szeretem, inkább akk ne is...

annyira...

aj


:S

DSC04905



majd ki kéne rakni itthon is azt a pályát... :)
van még mit gyakorolni és csiszolni rajta- bár azért voltak részek amik *-* (L)








.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

na ennek a bejegyzésnek is nagy értelme van :'D XD

2 megjegyzés:

  1. Hééé nyugi :) A kapkodás tényleg sehova nem vezet. ÉN olvasom még mindig :D De akkor oké indulásnál kapkodás, de ahogy belépsz a pályára kapcsolj ki, fókuszálj a kutyára, szedd össze és hajrá. Abban a pár percben más ne legyen csak te a kutya meg a pálya :)
    Tök ügyesek vagytok, nyugi már :)
    Na igen mindenki másra tojásra még nekem is van mit gyúrnom hajrá

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...