2011. november 15., kedd

rajzpályázat


lö adott egy fajtamentés
és egy rajzpályázat

ó VÉGRE
nem a likeold, oszd meg, esélyed nulla sz@rságok...

(főleg h a két fajta miatt szívemhez legközelebb álló fajtamentés *-* )

nagybuzgón neki is álltam ;)
és örültem is, mert hiszen rég indultam már pályázaton :) :S

mivel a kiírás szerint nem a szépségre mentek...

de azért megmutatom és elárulom h nem 5 perces volt a kutyás része sem:

img027

nos tehát mivel régen csomó plakátot terveztem/csináltam rajzpályázatokra nem volt gond
lett is egy szerintem jó ötletem
belecsempésztem a fajtamentést is a rajzba :)

...és ez lett belőle:
img027

elején igen, másik feliratot akartam, de mivel azt inkább másik menhely használja, nem akartam...
hát akk legyen a sajátjuk gondoltam ;)
nos tehát akk ott volt a sarokban az emblémájuk, a jelmondatuk és a kutya neve
-ja igen, nem említettem h adva voltak a kutyák, a fajtamentés kutyái közül kellett válogatni

este(v inkább éjszaka) a scanelésével szenvedtünk... nem akarta felismerni teljesen a kutya nevét
jó, akk sötétebb rózsaszín... már nem tom hányszor bescaneltem... de egyik se volt jó...
na oké, átalakítottam az addig rózsaszín feliratot lilára
szuper, elfogadta

közben még az elején megkérdeztem a húgomat h akar-e ő is rajzolni
volt kedve így tehát ő is alkotott :)
ezt:
img019

hozzá képest egy viszonylag igényes munkáról volt szó ;)

nos tehát nagy szenvedések árán (pedig másnap vasárnap még edzésre is mentem! ), de siker
de nekem már az elején nem tetszett h egyből mentek fel netre a beküldött munkák...
no de szombat éjszaka... vasárnap délben határidő (délelőtt h edzés) oké, nem kések le, de későn is küldöm, szuper

erre hát jött az agyam eldurranása másnap :) zsííííír
el is felejtettem már h mennyire rühellem az utánzást és h ha vki nem eredeti

ÉRDEKES és felettébb különös mód történt...
előttem 11! rajz érkezett - senkinek nem jutott eszébe az emblémájukat rákani a rajzra
utánam 6ból 3 alkotónak MÁR "eszébe jutott "
köszike, cukikák vagytok
h mekkora véletlenek vannak, és h PONT utánam

nos hát akk nagy pofácskám
finoman tegyük szóvá.... :)

oké, nem vágják, azt "hiszik" h a kutyákkal van bajom, de hát... na... nem... azt még belátom h nem jut mindenkinek másik ;)

na és megjelentek az "elkövetők", jééé és vágják miről van szó :D
hát... engem ne osszon ki olyan se aki ilyeneket ír h "boltya"
brrrrr, én se vagyok egy nyelvzseni, de basszus akinek ilyen súlyos helyesírási hibái vannak ne ossza az "észt" inkább :D
vagyis én köszönöm szépen nem kérek/tem (és nem is fogok) SENKIT SE ilyenre ;)

ja meg megkaptam h hát nem is én találtam ki, én is "utánoztam"
nem értik :)
nos tahát a problémám a kifejezés utánzása volt... úgy gondolom az az én ötletem volt h ily módon fejezzem ki magam, vonjam be a fajtamentést, ha már az ő pályázatukról van szó
de biztos velem van már megint a gond
csak engem zavar az utánzás :)
ésatöbbiésatöbbi

de inkább hagytam, nem süllyedek le az ő szintükre, (ja mert szinte még ők voltak felháborodva )
hát b.tok+ akk, én hagylak titeket

no de miután (még ha visszafogott is voltam) hát nagy volt a pfám, gondoltam h már garantáltan nem nyerek

pedig nagyon szeretttem volna a bögrét *-*



még jobban fel is háborodtam volna, de hatalmas egyhítés volt, amikor a tesóm nyert, megnyerte, első lett
övé az első helyért járó bögre


tegnap kapta meg
büszke voltam rá, ő pedig nagyon örült h megnyerte

2 megjegyzés:

  1. graat a tesódnak ;)))
    Ilyen hülyékkel meg ne is foglalkozz... tudom, bosszantó tud lenni, de sajnos nem tudsz mit csinálni.. :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...