2011. december 23., péntek

border németben





hát az úgy volt...
h még ősz elején apum sétált a német ismerősével Bad Aiblingban
amikor megpillantottak egy border colliet az egyik ház előtt :)




az ismerősünk egyből nagy "élmény beszámolóba" kezdett a gazdinak, hogy nyáron voltak magyarországon
a junior agility EB-n, meg meséltek rólam, hogy én is agilityzem (mert kiderült h ők is :) )

hát apum ezt szépen elfelejtette elmesélni, és csak... nem tudom már... ilyen rá 1-2 hónapra jutott megint eszébe... (-.-")
az ősziszünetben el is sétáltam arra... nem találtam... apa szerint nem sétáltam el odáig... :/




tegnap megint Bad Aiblingban voltunk, és elsétáltam megint,most már akivel apa ment ismerősünk párjával ;)

és igen... amelyik házra gondoltam, és nem h odáig, MÉG tovább is mentem...
megálltunk h ez az, és halladszódott is a kutyaugatás :) (L)

becsöngettünk :'D XD
egy bácsika nyitotta ki az ajtót (ekkor már a kertben voltunk :O XD )
hellosziajöttünkkutyázni XD
na jó nem, de kb... mondta neki h agilitys magyar lány vagyok, meg minden, kíváncsi voltam a kutyájára... ;)
és igen, közben már rég ki is rohant egy border :) *-*

DSC05376

(apum leírása szerint egy tri show tipusú (más, álltala ismert border alapján beazonosítva)... hát ez még durvább volt mint az h elfelejtett nekem szólni... nagyon nem volt rá igaz a leírás... )

nagyon cukika volt <3 :) egyből jött begyűjteni a simiket :D majd utánna elrohant... bement a melléképületbe... és egy játékkal tért vissza (L) :D hi-hi
játszottunk :)
közben a bácsi mondta a dolgokat, de nem nagyon értettem, meg nem is nagyon figyeltem, inkább a kutyát, Inge pedig mert kutyás dolgokat mondott azért nem :')


a végén pedig megkérdeztem csinálhatok-e képeket :D igaz elég rosszak voltak a fényviszonyok, meg már kezdett szürkülni meg a képébe se kellett volna így vakuznom o.O :S de legalább van képem ;)





és még annyit h ugye azt mondja mindenki h jaj a németek mennyire nem barátkozóssak, meg távolságtartók az idegenekkel, stb...stb...

hát azért ez most elég erősen megcáfolódott, hisz vadidegenként besátáltunk az udvarukba, hogy jöttünk...
meg hogy még fotóztam is a végén...
(ennyi talán még nekem is sok lett volna... )
tehát... :)

http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/vegyes/bc/

gazdival :)
DSC05382


azt hiszem én mindenhol megtalálom a lényeget, azt ami fontos... :')
;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...