2011. december 12., hétfő

dd parádé 2011


(olyan cukiiiii XD nekem nagyon tetszenek :D )


ma is kimentem a kutyákhoz (nem gondoltam volna, hisz úszás órán a nem úszók úgy meglettek szvatva h örültem h visszabírtam menni a suliba o.O :@ )
kis agility, helyben maradás, dd... semmi extra ;)
de! mégis :D

még az elején amikor mentem az udvaron Tapi gondolt egyet és csak úgy, spontán elkezdett SZOROSAN láb mellett követni :O :D *-*
kis stréber állat, egyre stréberebb tényleg és úgy örülök ennek :D (L)
eleve olyan láb mellett követése van Tapinak h húúúúúúúúúúúú *-* (egyszer majd arról is kell vidit hoznom :D :P )
imádom őket !!!

vmint arra is rájöttem h Tapinak egyre jöbb dd-ben a távmunkája :O
kb. 2 méterre simán kérhettem tőle a trükköket ;)

igen, mostanában elkezdtünk újra rágyúrni a dogdancingre, ugyanis lassan megint esedékes lesz a dd parádé ;D
még be kéne addig újítani pár vadiújzsír trükkel :/
meg lehet csinálok párost is :D ha más nem az új dolog lesz részünkről ;)

íme a plakát:



blog:
http://dogdancingparade.blogspot.com/

fb-n:
http://www.facebook.com/events/317887088229881/

asszem nem hagytam ki semmit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...