2011. december 10., szombat

agility ?!



nos hát úgy történt a dolog, hogy tegnap kemény 1! órám volt :P
mert a suliból elvittek egy vegyes csoportot (köztük engem is) ilyen... hát nem tudtuk hogy hova és mi is lesz pontosan, sőt még most se tudom nagyon elmagyarázni, főleg nem kecskemétinek...
na szóval elején a suliban beszélgettünk, majd városháza... kisétáltunk ilyen ifjúsági izébe (helpi)
majd a másik központjukba, az elevenbe... ( ilyen fiataloknak, meg fiatalok segítségére létrehozott kis közösség, ahol lehet játszani, meg mindenfélét csinálni)
ja meg elég ciki de pöppet meglepődtem :'D ismink lakott már az első, kisebbik központjuk fellet, akkor egyszer láttam hogy van ott valami ifjúsági dolog...
a második központnál meg jött a pofára esés, ugyanis a ping-pong terem mellett volt, kb. 5 éves koromig elég sokszor megfordultam arra apa álltal :) mentettem én már ott teknősbékát meg minden XD de ebbe most ne menjünk bele :P
ja, csak hogy én azóta nem sokat voltam ott :'D mellette meg volt egy bolt, a pinyó edzőé volt régen :)
és a pofára esés hogy oda mentünk be XXXDDD ja hogy ez már nem bolt vazze XD ja és hogy az előző festésnél kiírt eleven sem a bolt neve volt XD hjaaaaaa
megvilágosodás :'D már vagy 7 éve ők vannak ott, zsír :'D
meg hogy azokat az évi egy éjszakai izébizét és ők azok akik társulnak a ping-pongosokkal

bár eddig lényegtelen is, csak bevezettem a dolgokat :P bocsika :'D
és hát a sors fintora hogy én ebbe is beletudom csempészni a kutyás dolgokat... :'D :P

a pasi ugye az elején bemutatta meg minden... a programok amik szoktak lenni... oké... meg h itt már MINDEN sport volt...
és elkezdi sorolni a sportokat...
na én fordultam a mellettem ülőhöz h hö


agility BIZTOS nem volt

ahogy ezt kimondtam megütötte a fülemet a felsorolásából az AGILITY szó...
odafordulok...
MIIIII
agility
mondja igen, az
én csak mikor ?
ő.... tavaly...
és mondom KI volt itt

hát egy csaj egy fekete belga juhásszal...
aha, mondom, ő az edzőm
azt mondta vannak fent róla képek is nézzem meg
közben egy másik csaj meg megkérdezte h miről van szó
erre elmagyarázta neki a srác
meg azt is mondta h nagyon bonyolult sport :P

szóval megcágolták a kijelentésem

bár én nem találtam képeket sem, meg mint későbbi beszélgetésből az edzőmmel kiderült, hogy nem is volt agility, hanem ilyen dd, frisbee..., meg hogy az az egy év az igazából 3 :'D ( tudtam én, gyanús volt hogy nem mondott "nagybarnát", mert ha egy éve lett volna vitte volna őt is Ery )
szal picikét el volt tájolódva a hapek :'D XD
na mind1, vicces volt :D
meg később nekem is eszembe jutott, hogy tovább kötöszködhettem volna az dogdancinggel és a frisbeevel :P
de hát örültem h nagy meglepődésemben ezeket megtudtam kérdezni :'D


na de hogy Tappancsról és Lindáról is legyen ;)

ma szlalomoztunk kicsit
gyorsításnak, valamint meg hogy ne csak szlalom legyen kiraktam hozzá a két kúszót is

meg jó volt bemelegítésnek is a kúszózás ;) vmint gyakoroltam a kúszóbál szűken lehívást
( Linda meg már probléma nélkül bement hátsókereszttel kúszni :D )
utána úgy volt hogy elején végén egy-egy kúszó (kicsi egyenesen, nagy "U" alakban )
gyorsította őket, Tapi neki is vágódott kétszer a szlalomnek mert nem bírt lassítani o.O
egyre őrültebb *-* )
Lindának egyre jobb a kétoldalas, egyszer előre küldve is betalált :O :D
az utolsó rudak kihagyásáról is kezd leszokni ;)

utána kis átrendezés
(valami ilyesmi lett: )

PALYA

olyan aránytalan o.O ( de nem csak azért mert az egyenes helyett kis kúszó volt)
szerkesztővel megnagyítottam az U kúszót, de így se jó...
a probléma sztem az hogy nem volt ennyire befordítva... egyenesebb volt...

na itt is lehetett jól gyorsulni ;) egyeneskúszó-Ukúszó-szlalom
szlalom-kúszik-kúszik
és a finomságok ;) :P
U kúszó másik kúszótól távolabbi szájába kúszik, egyenes kúszik, szlalom!
(a kis kúszó vége a szlalom 4. rúdjával volt egy vonalban)
Tapi is istenem teljes kirohanás, és úgy megtudtam fogni, olyan szépen, tökéletes íven ment be *-*
utána nehezítés :P
nem bent voltam, a kiskúszó és a szlalom között, hanem kint maradtam és onnan küldtem egyenes kúszóba is! és szlalom túlsó oldalánál vártam már az első rudnál
nagyon profi volt (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)
ez kb. ilyen maxi A3-mas megoldás :'D
hát basszus hogy U kúszó után is ne a szlalomba menjen...

de nem volt elég MÉG nehezítés!
hajlított kúszó háta mögött (képen bal sarok)
2 fakerültetés
onnan hátulról kúszikba küldeni és az előző pálya... nos ez már nem akart összejönni meg fáradt is, de azért ügyi volt

büszkeség ma is


hozni akartam ma is képeket, de gallery szivat egyfolytában (úgyelegemvanbelőle -.-" )
ezért az új "szerelmemet" mutatom meg ;)





(bár ő volt múltkor a vidin is
szal mindenhogy bejön *-*
kis rakétaseggű álom )
(legfölül az első képen lévő gyönyörűség pedig az anyuja *-* )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...