2011. december 15., csütörtök

mézeskalács kutyák :)

DSC05278


tegnap sütögettünk kicsit :) mézeskalácsokat ;D
no én persze egyből a fejembe vettem hogy csinálok kutyásakat is :P *-*

elején még semmi gond nem volt, szépen megcsináltam a sablonokat...
DSC05264

aztán az agility képekről lekellett mondanom :( főleg a vékony borderecskékről *-* :/
DSC05265

maradtak ezek, amik talán jobban kivitelezhetők...
DSC05266

egyre jobban örültem hogy az ugrósakar kihagytam o.O
mert ezek se voltak vmi könnyűk...
még a sütés előtt:
DSC05267
(csak előző körben odaragadt mézeskalácsok azok a fekete izék)

majd a sütőben elég szépen eldeformálódtak o.O :@
( cukormázolás előtt)
DSC05269

a máztól se lettek jobbak :S :(
DSC05270

hát nem ilyennek terveztem XD :S

DSC05271

kb. mint egy ovodás munkái XD :'D :S

DSC05272

talán még távolabbról elmennek...

DSC05273



a probléma ott adódott, hogy sokkal könnyebbnek néz ki, mint amilyen a valóságban :/

főleg hogy nagyon felbuzdultam
ugyanis télen és tavasszal, karácson illetve húsvét alkalmából küldenek a sulinkba megrendelhető mézeskalácsokhoz mintákat, és hát azok valami hihetetlen gyönyörűek *-*
kész műalkotások *-*
én csak ott szoktam állni és gyönyörködök bennük :'D

DSC05274

vmint a máz is elég folyós lett :/ (a rózsaszín később még elment, de az meg nem látszódott annyira :( )
meg egy vékonyabb nyomó is elkellt volna, hisz ez nem bizonyult vmi vékonynak :S

( a síma alap karácsonyi formákkal viszont jól eltudtam játszani ;)
a rózsaszínt és a fehéret a kalácson összekeverve olyan szép márványosakat csináltam *-* )



DSC05276


am nekem egyáltalán nincs karácsonyi hangulatom -.-"
és nem is várom a karácsont :/


DSC05277

mind1, azért megteszik :)
vmint azt is figyelembe kell venni hogy első alkalom volt ;)


ja és Tapiék is szemügyre vették :D
Tapika szívesen meg is ette volna >.< (hi-hi, Tapi megeszi Tapit XD )



DSC05275

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...