2011. december 16., péntek

végre séta :D

de ne ugorjunk ennyire előre, csak szépen sorjában ;)



( hát baromi jó :D épp szerdán láttam a volt "szomszédunk" szintén egyedi kutyás kocsiját, de hát az egy kicsit szerényebb :D nála "csak" az ajtókra van ráfestve a kutyái ;) )



kedden 9 órám volt és mire délután mentem haza a suliból a város központ teli volt emberkékkel
sokan akkor vitték le kutyáikat is
az egyik bódénál állt egy asszony a keverék kutyájával, a bódéból
kijött árus pedig ott "ügyeskedett" a kutyával :'D
hát én kiröhögtem szegényt, hisz feksziket mutatva, ült mondva, pacsit kért a kutyától XD
szerencsétlen XD
( mármint a kutya :'D )
egyszerre 3at kért tőle :'D o.O
végül is mondta osztálytársam h tehetséges, tud valamit :'D hát ja... XD
majd nekem is ki kell fejlesztenem, mert hogy eddig ilyen eszembe nem jutott :'D nem is tom miért :/ xD

szerdán meg nem mentem suliba, mert kórházba kellett mennem kontrolla a lábam miatt :/
nos hát addig vártunk míg kiolvastam a még névnapomra kapott borderes könyvet :O durva
jó nem egy 500 oldalas könyv, meg már elkezdtem itthon, és még maradt másfél oldal, de nem siettem, szal simán meg lett volna :/
egy érdekes dolgot emelnék ki a könyvből... azt írja hogy a sajt nehezen emészthető... hát tudtommal nem, hisz virsli és párizsi mellé azt szokták ajánlani jutalom falatnak...
és azért, mert könnyen lenyelhető és emészthető, nyugodtan lehet ugrándoznia a kutyának...
most akkor mi van... ( én az eddigi tudásom mellett állok még mindig, de érdekelne hogy akkor most mi az igazság vajon.. :/ )


és akkor a ma (L) :)
végre (ki se merem számolni mióta) hosszú idő után elmentünk délután sétálni :D
és még társaságunk is volt ;)
tök szuper
és most még félnem sem kellett, hogy valaki is a közelünkbe jön 3:P
"érdekes" módon most nem is volt semmi gáz ^^
igaz Tapi és Linda (jó hát Linda már amennyire :P) meg voltak kicsit kergülve :'D
ritka rondán vonultunk egész végig, de hát elnézem nekik, nem
is nagyon fegyelmeztem őket, rég voltunk na ;)
(ennek ellenére meg lettünk dicsérve hogy szépen mennek :'D hát pedig nem is... :') )
valamint olyat csináltam amit eddig nem nagyon...
séta után agilityztünk kicsit... kíváncsi és kötsög voltam hogy most nem pihentek előtte, nem erejük teljességében
adtam nekik feladatot...
kellemesen csalódtam, hisz alig látszódott rajtuk a több mint 1,5 órás séta :) ;D szuper (L)

am az elején egy kicsit... megijedtem? ledöbbentem? nem is tudom...
séta előtt megnéztem Heténycity "központjában" a hirdető táblát...
és nem tudom hogy múltkor nem tűnt fel, vagy azóta rakták ki és tépték le...
DE
kivolt rakva egy hirdetés... amit letéptek... de az első sora fent maradt a ragasztás miatt...
és az az egy mondat elég volt (még sok is...)
nem tudom már pontosan de így kezdődött vhogy...:
AGRESSZÍV ÉS vérengző? nem tudom már mi volt, de vmi hasonlóan szép:/ kutyák örzésre eladók...
hát nálam totál lecsapta a biztosítékot o.O itt elmebetegebbek élnek mint hittem o.O
még a végén... te jó ég... inkább hagyjuk...
nem
ááá
bolondok
:/


ja és durva hogy sütött a nap :O december közepén -.-"
(ez már inkább tavaszi, nem is őszi... téli időjárás meg... cöh o.O )



cépkép *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...