2011. december 29., csütörtök

az év utolsó edzése


110720_camp_656


na jól van, most már nem húzom tovább hisz mindjárt vége az évnek
és így is számunkra az utolsó már 2 hete, 18-án volt... :/

jó bár végül is örülhetek h egyáltalán kijutottam, hisz ez manapság kuriózumnak számít...

szerencsére az idő is kedvezett nekünk ;)

lehettünk volna jobbak is
vagyis pontosabban én lehettem volna

hisz Lindával elsőnek lefutottuk hibátlanul az egész pályát
ügyike




Tapim is jó volt
el is szoktam egy picit a nagyobb, széthúzott pályáktól és nem futottam vele eléggé :S
(mert h ez aztán egy jó kis futós, gyorsítós pálya volt;) )
én belülről teljesen kakinak éreztem a részemről, és csak azt vettem észre h sokat küldözgetem...
:/
aztán videórol visszanézve nem is annyira gázos, mint ahogy én éreztem

mindenesetre futhattam volna jobban is
elpuhultam egy kicsit úgy néz ki :/
nem baj, jövő évet futással kezdem úgy néz ki ;)

(plusz az első hintája se volt vmi szép, olyan gyakorlatból kijött...
de hát igen... sajna rég is voltak hintán :S (meg itt se vezettem olyan szépen, mint szoktam))




am tök durva, nem volt még h azt mondtam volna h túl gyors :'D
*-*

összeségében tehát jók voltak

picit talán még a zónák azok amik...
hát nem mondhatom h nem vagyok megelégedve, mert nem voltak olyan lassúak, meg így legalább szépen kijött mindenhol nekik
viszont szemmel láthatóan lassabbak voltak, nem produkáltak olyan teperést mint otthon
(ennek következtében meg nem voltak lerepülések, nem kellet rúd a zónához)


elvileg később majd lesznek képek... bár sztem csak Tappancsról ha lesz pár...


110720_camp_578

ja és majd tervezek valamit így az év végére ;)
(vagyis pontosabban 2 dolgot, (jó ha már itt tartunk egy csomó dolgot, de én most ebben a témában gondolok csak 2-re) de a másik átcsúszik a következő évre...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...