2013. július 29., hétfő

Lezáró júni 12.


DSCF7083

DSCF7084

Az utolsó edzésünk június 12-re esett. Vicces pálya volt nagyon, én ilyet még nem pipáltam :D
31 aksi o.O 5x palló :O és kb. megint 5x szlalom...
Hella jól fejezte ki magát: Ha elfelejtem mi következik, felküldöm pallóra XD
Mivel hasonló szituációk voltak benne, memorizálni kellett azért...
De kiváló zónagyakorlós pálya :)

A legnehezebb résza az volt, amikor palló alatt volt a kúszó (szájánál bemenet, közepén kimenet).
Palló, majd nekem ellenkező oldalon kúszószáj. Na és oda küld be szűken a kutyát... úgy h runningol és nem fordulékony, valamint nem vesszi le a legérzékenyebben a test- és hangjelemeket...
Az lett, hogy simán a füvön gyakoroltam ezt a vissafordítást több kevesebb sikerrel. Amikor már összejött, még nehezebb volt ezt akadályra felvinni :/
Ezzel a részével nem voltam megelégedve velük...

DSCF7105

DSCF7104

Aztán büszke voltam, le tudtam Tapival futni a 31 aksit :D Még hibátlan is lett volna, csak egyik palló végén elbizonytalanodtam h mi jön, és még bekiabálták h szlalom Tapi kiugrott előre (vagy valami hasonló rontás volt)
Lindát nem kínoztuk 31 akadállyal.

DSCF7116  DSCF7129

Videó ismételten nincs, viszont a rossz fényviszonyok ellenére kattintottam rendesen.
Válogatás:
http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/e/130612/

DSCF7131

DSCF7087 DSCF7096

DSCF7139 DSCF7146

DSCF7159 DSCF7161

DSCF7136 DSCF7154
DSCF7176



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...