2013. július 15., hétfő

Hogyan rontsuk el a nyarat?


Ez a nyár elég érdekese alakult... Főleg azért, mert nagyon nem így volt tervezve.
Igazából annyi terv lett betervezve, hogy talán kevés is lett volna rá az évszak.
Ezzel ellentétben SEMMI.
Lássuk csak mi volt tervezve:

Idén töltöttem be 18. életévemet, szóval ez lett volna az utolsó év, amelyben indulhattam volna a Junior EB-n. A JEO idén Svájcban került megrendezésre.
Végül nagy vacillálás közepette önkényesen feladtam és meg se próbáltam kikönyörögni, hogy elmehessek...
Nyár óta nem tudunk normálisan edzeni, vér ciki, de július van és még nézőként se voltam versenyen... Nem szerettem volna ismételten egy nagy költségvetésű, nemzetközi beégetést...

Végül még könnyítette ez is a helyzetet:
Igéret:

Valóság:

Én nem nagyon értem...
Nem szoktam figgyáskodni, hisz örülök ha pályán vagyok, de az e.b. az mégis csak e.b... Nem melleslegesen az én kicsiny távoli pályácskám talalya jobb minőségű szerintem... Pedig az aztán nem világszínvonal...

Na meg az a haláleset...
Engem mérhetetlenül sokkolt... Nem nagyon szoktak megfogni nem ismeretségi körben történt hasonló dolgok, de ez egyszerűen...
(Aki nem hallotta: egy olasz mali nem jött ki élve a kúszóbol az egyik JEO futam során... Az egész olasz csapat visszavonult a verseny további részvételétől... )

Két agility tábor. Nem is egy, kettő!!! Gondolom nem kell nagyon ragozni, a szarvasi az egyik. A vissza út még pont jó is lett volna, mert visszafuvarom pont lett is volna *-* de hát nem... :'(
Nincs sátram... (nekem quechua base kell!!! :( ), németből két kutyával és több mint egy hetes táborozási cuccal elég húzós több szempontból is... macerás, költséges, na meg ki vállalná és hogyan... áh
Akkor haggyuk azt is -.-"
Egyszer lett volna egy Horvátország is, meg pluszba egy Görög vagy Horvát... Még nem is volt h egy évben kétszer nyaralás tengerparton, azta :O
Hát nem is lesz Petra, nem mész sehova ;) Így kell ezt ;D <3 p="">
Szóval szépen elsuhantak a programok... Már nagyon agility hiányom is van :'( Mert persze megint nem edzünk... (jaj igen, be se fejeztem az elmaradások bepótlását... na mind1, ezt most kellet, egy kicsit legalább megtörtem a nyírbátori maratont)

Még kellemes semmittevéssel se tudom eltölteni, ugyanis adtam magamnak szépen tanulni valót is a nyárra ;) Szóval még sz@rabb :D Bizakodok, hogy talán még azért menhető...

És meg is ragadnám az alkalmat:
II. MINI AGILITYS TÁBOR!!!!!!!!!!

Augusztus 8-9-én kezdődne.
Helyszín: Kecskemét-Hetényegyháza.
Még nem biztos, hogy meg lesz tartva, ugyanis minimális részvevői mennyiség kellene.
Szóval hajrá-hajrá! Tessék jelentkezni!!!!
Kőbevésett részletek sajnos-nem sajnos nincsenek még, aki bármit is tudni szeretne sikítson nekem valahol ;)
Van egy csoportocskánk is facebook-on, ahol a tervek születnek. ;)
https://www.facebook.com/groups/502050716488723/
Oda is lehet jelentkezni ;)
Csak bátran, se a kutyáink, se mi nem harapunk :)

2 megjegyzés:

  1. Fogjunk kezet! Két verseny (lehet hármat), illetve a tábort hagytam ki a nyáron... pedig annyira vártam :'(

    VálaszTörlés
  2. Ó hát hogy július van, de még egy versenyen se voltam történetről ne is beszéljünk... Ráadásul ami agyvérzés, hogy aug. 3-4én lesz szomszéd településben agi verseny, full luxus, erre 1-én gó vissza...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...