2013. július 22., hétfő

edzés június 2


Bátorbol vissza, mivel kell kezdeni? Hát naná, hogy edzéssel :D *-*
(Ja meg az egyhetes évvégi vizsga sorozat előtt XD Menjünk el edzeni :D ;D )
Féltem, mert sajna eléggé meleg volt :/ Meg is bántam h hosszú gatyában mentem...
Kutylikat vizeztem, de Linda ezen az edzésen teljesített kimagaslóan a legrosszabbul. Nem volt kedve agilityzni, nem sokat mentünk, így is egy utolsó ugratást alig tudtam megcsinálni vele o.O :S
Na de kezet, izé, mancsot foghatnak, mert Tapika is úgy gondolta h a lázadását a mai napra időzíti ;)
Szart a fejemre, de elég rendesen :@ Aztán meguntam, helyre raktam, de nem agresszióbol, aztán érdekes módon ment mint a kisangyal ;)
Elméletiekben túl durva voltam, vagy éppenséggel úgy tűnt dühből csinálom, de szerencsére kívülállók megnyugtattak, hogy igenis kellett, ne legyen lelkiismeret furdalásom, Tapika leste a pillanatokat, hogy kifigyeljen.
 Erre bezzeg van eszük... Letámadni szegény Kháthárinát

 Turbó hercegnő... -.-"


 Gangnam Style :"D ><

 Igen, igen, ilyenkor van energia ;)


Mert akkora quriózum két szorgos agilitys lány :P

 A kutyasz@r szedéses képeket nem teszem közzé ;)

 Az általam készített képek válogatása:







Videó nem készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...