2013. július 7., vasárnap

Ázzunk el! edzés


Még ismételten magyar hon.
A 3. agilityzés szemináriummal együtt, szóval vártam, vártam, vártam, vártam!!!
Nagyon vártam!!!

Olyannyira, hogy kivételesen fullra bizakodó lettem, úgy gondoltam, nem, nem eshet az eső! Ugyan már, ki fog tisztulni szépen az idő és meleg lesz ;)
Nos én ezt annyira elhitettem magammal, miközben reggel kinéztem az ablakon, hogy kabátot el se merészeltem rakni ;) Mert hát minek az.

Ez volt a vesztem....

Kipakoltunk, majd szépen fokozatosan kezdett el esni...
Olyan szépen, hogy..
szinte katasztrófális vége lett...

Szerintem én ekkora esőben még nem is agilityztem...
Éppenhogy egyszer le tudta futni mindenki...
Utolsónak Lindával, de azt úgy, hogy hátulról a 3. aksinál Erika csak elkiabálta magát -aki esőkabátban volt!- hogy nyomás befelé!
Ekkor mutatkozik meg az emberi hihetetlen tartalékok, amikor kidöglenék utolsó aksinál, labdakidobás, majd azzal a lendülettel 180fokos fordulat és gó be fedett helyre! o.O
Élmény volt...
Én enyhén szólva sz@rrá éztam...
Ezután hűséges várakozás, hogy múljon el az eső, mert hát mi agilityzni szeretnénk O:)

Hát csak rosszabb lett... még a villám is becsapott a suli mellé, amit mi csak azért nem láttunk, mert nem elől a terasz alatt voltunk.

Én ekkor, hogy csináljak valamit, meg legyen nyoma, a beszélgetés mellett elkezdtem fotókat készíteni az árvizi menekültekről.

Ezután feladtuk és elkezdődött szakadó esőben a bepakolás, ami nem igazán volt kellemes.
Én ilyet még nem is láttam, az akadály tároló előtt olyan mennyiségű víztömeg gyűlt fel, hogy az asztalt kellett oda rakni és azon keresztül történt a bepakolás o.O
Én -kabát hiányában- a tárolón belül fogadtam az akadályokat és rendeztem el.


Am még az volt a hihetetlenül jó, hogy előző nap volt a szülinapi hatalmas partym és olyan fél1-kor hagytuk el a helyszínt mi :') ;)
Ugyanakkor ment még kicsit az idegeskedés -hogy ki hogy ért haza, illetve, mi történt otthon :P
mert voltak sorstársaim is, ugyanis Orsi lazán a szokásos 3 kutyával ment másnap -csak ő mégrosszabbul, mert kezdőzött is
vmint Timikének ( 3:) ) első haladó edzése
na meg aztán a lógós otthon maradósok :P

Szóval semmi agility rendűt nem igazán tudok erről írni :')
Nem is igazán emlékszem mi volt...

Utánna, mint ázott veréb Orsiék "befogadtak". Edzés után utam hozzájuk vezetett, ahol lecseréltem csuron vízes ruháimat, majd még ebédet is kaptam és úgy vártam aput.

Eléggé szomorú voltam, mert mi jó időt várva jöttünk haza, ennek ellenére elég sokáig trutyi idő volt otthon tartózkodásunk ideje alatt...


 voltak akik így is élvezték ;) vagy csak előző nap hatása? :P

  Világbéke ;)
 Összes kép itt: http://gallery.site.hu/u/Szappanos_Petra/agility/e/130526/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...