2013. július 24., szerda

Közös séta - júni 11.


Június 11-én közös sétára mentünk Helláékkal :)



Vicces volt, már el is tévedek a nagy Hetény-Cityben :"D Egy utcával később kanyarodtam le ><

Jöttek velünk tesóim is, így "hál istennek volt velünk egy férfi is", aki megvédett minket a gonosz környéken, a gonosz néptől és vad kóbor kutyáktól ^^
Hiányoltam is, hogy végül nem volt kutyatámadás...

Bár az nem gáz, hogy én még kiértam az utca végére egy azt megelőző séta során, 4 önsétáltatóval futottam össze... Plusz egy roppant barátságos, kapura felfüggesztett: "kutyát sétáltatni tilos" táblával... Hát eléggé néztem amikor megláttam :O
De most akkor mi is van? A hetényi önsétáltató kutyáknak most meg kell tanulnia olvasni, ugyanis nem sokan sétáltatnak kutyát ;)
(Bár hétvégéken már javuló tendenciát véltem felfedezni, több kutyával sétálót láttam, mint gyalogost  ;) Egyszerűen hihetetlen, Hetény virágzik bakker ;D )








Összedoptam egy videót is róla, bár még ebből is kimaradt egy csomó kép:


Kedvenc részem 2:58-nál :D
Sz@rrá nevettük már rajta magunkat XD Ahogy kijött a szituáció és ráadásul azzal a hangszínnel :"D
Húgom vagy 55x megnézte egymás után tegnap este XD







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...