2012. augusztus 22., szerda

sírós, tortás edzés

DSCF2918
2012. 08. 12.
végül úgy volt, nem tudunk elmenni, mert program van
az törlődött, így eszembe jutott, hogy kijutunk *-*
...csak hogy már a gondolatán elkezdtem sírni...

féltem, hogy így mi lesz...

végül tök jól bírtam meg minden, próbáltam nem rá gondolni :)
na meg volt hangulat többiek részéről :)

pálya pakolás meg minden, megmondom őszintén különösebb figyelmet nem is szenteltem, hogy a kezdők is ott vannak még, stb...

na de pályabejárás után körbevettek...
torta, ajándék
no és annyi volt, gyűltek a könnyek...
:'(

annyira kedvesek, aranyosak...

296981_496588997035408_132736653_n
(az íze is finom volt, csak  kár, hogy én már reggeliztem otthon, így nem voltam éhes...)

na igen, hála "valakinek", mindez meglett örökítve -.-" idióta a javából :D >.<


azonban vissza edzésre!
DSCF2916 DSCF2915
Anitáék kijöttek megnézni az edzést, a kecskeméti csapatott fogják ezentúl erősíteni,
a képeket is az anyukája csinálta, meg a videózás elejét
DSCF2914

DSCF2925

német pályát kaptunk :')
ahhoz képest nem is mentünk olyan rosszul
ja meg h meleg is volt...
a hibák is abból adódtak, hogy keményen olyan egy lépések hiányoztak, vagy éppen annyival voltam rossz helyen...

DSCF2926

ja meg Masniból mindeközben Marcsi lett :D >.<

DSCF2917

a videók:


sajnos Lindának csak a 2. köre van meg, ami már hibátlan lett
(az első azért nincs meg, mert mi kezdtünk, így nem volt időm átpasszolni a gépet)
ez már nem volt annyira gyors, ki is dölt a csajszim (L)
DSCF2920


nos Tappancsnak már meg van az első szenvedések is, ha egy kicsit érdekesen is, de megvannak
kezdve az elején az volt a baj, hogy későn, meg talán nem eléggé fordultam jobban a karika felé, így Tapi ugyan mentett, de szemmel láthatóan már nem tudott annyira bentebb, menni, hogy a karikát ugorja
na és igen, utánna pedig amit már írtam, az egy lépések...
fene a fejemet...

utánna már összeszedtem magam, és nem spóroltam, csak hogy ott már sebbeségileg nem volt ott 100%-osan
bár nem vészesen lassú

amúgy tök jó yt-n ez a remegés csökkentés :) sokkal jobbak a videók :)
DSCF2912

Wipikéről is van videóm ;)
lassítással

bár spóroltam, így nem lett valami jó, hiányzanak részek, a végén javítás sincs meg, stb...

no meg az elmaradhatattlan akadályok közötti terelés :)
DSCF2927

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...