2012. augusztus 10., péntek

kozmetikus leszek


vagyis voltam...

na mind1, a lényeg az, hogy természetesen ez nem igaz :D nagyon
távol állok ettől


minden esetre Petra bátor volt, és a kezeimre bízta drága Csibikéjét, így
kutyakozmetikus helyett én alkottam rajta valmit

nem tudtam mi fog kisülni, hisz az életben nem csináltam még ilyet, Lindának és Tapinak csak a lábánál szoktam vágni a szőrt

itt viszont egész kutyáról volt szó

azt se tudom mit hogy kell, nem szoktam ilyenek utánn keresni
(csak ami a nemzetköziben volt, de hát nyírásról nem volt semmi, hogy kell)

így hát kreatyvnak kellett lennem és imprózni folyamatosan

ja és a dolgot nehezítette még a felszerelés hiánya, mindössze ez sima olló állt a rendelkezésre, valamint végén egy kis (kamu)furminától

ez lett:



a körülményeket figyelembe véve, az eredmény sztem nem is lett olyan rossz :)
nagyon remélem Petra is így gondolja tényleg >.<

(amúgy meg fura számomra, hogy egy kutya "neked köszönheti" a kinézetét :') :D )

nos ennyi is voltam, ez egy ilyen gyors, rövidke lett
ennyire futotta az erőmből >.<
csak h mégis legyen vmi életjel

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...