2012. augusztus 18., szombat

az eltünés oka: M.A.T.

szóval az "alibim" az eltünésre
pontosan az augusztus 7-től 10-ig terjedő intervallumra ;)

 
sátorállítás
  
(amivel "egyesek" (vagy inkább kettesek:P) megszenvedtek - enyhén szólva :P
azt hiszem nem kell célozgatnom 3:) :P )

  


sátorlakók:P


kutyás tűz, víz, repülő

humán agility :P
 
tesóm egy nagyon brutál mali :P


székfoglaló :)


a mindent eldöntő döntőőő!!!


az edzés fáradalmai :'D

(szóval igen, még ÉL!!! mindenki megnyugodhat ;D XD)



  

 


edzés fáradalmai no. 2 :D

 
no meg sétáltunk is :)







  szalonna sütés is volt :p
  





nos és aki eddig nem lett féltékeny, az majd most!!! :P

a nyereményecskék :)

eredményhirdetés a 4 nap alatt történt, összesen 6 vetélkedőre!!!

és még egy szerényes dobogónk is volt :)



a számtalan nehézség és akadály ellenére, valamint a csekélynek mondható létszám ellenére azt állíthatom jó négy kis napot töltöttünk el így közösen :)
igaz nem tudtam mindent megvalósítani, pár dolog kimaradt, de így is már első nap totál kikészült mindenki :D :P
akik részt vettek jól érezték magukat, a hangulat is elég jó volt
na jó, volt amikor már fájt a hasunk a röhögéstél, én meg már szédültem, szóval talán ennél kicsit még jobban :D XD
hisz LEKÁÁÁÁÁ
na meg Katharina, alias Alexa "könyve" :'D >.<
próbáltam/tunk kitenni magunkért, hogy minél jobb legyen
azt hiszem azért nem sikerült ez olyan rosszul, hisz apszolut pozitív visszajelzéseket kaptunk :)
remélem sokat tanult mindenki, és minél több tudást tudott szerezni, amiket a későbbiekben is hasznosítani tudtak
én NAGYON büszke vagyok -....magamra, hogy ilyen jó edzőnéni voltam
   na jó, nem igaz XD
szóval büszke vagyok mindenkire!!!!! szemmel láthatóan!!!- igen, szemmel láthatóan, pedig mindössze négy!!! ismétlem, négy, napról van szó-
rengeteget fejlődtek
(remélem ti is észrevettétek, na meg nem szukások végképp tudják mire gondolok a tudáson felül ;) )
pedig folyamatos munka volt, fárasztó négy nap állt mögöttünk :)
(ja meg hogy öcsikém hibátlant futott Tapival versenyen :P :O ^^ pedig ott mutogattam, hol fognak elszállni...:'D fő a pozitívum :P )

szóval itt is:
köszönöm a bizalmat a résztvevőknek, köszönöm, hogy eljöttetek, remélem nem csalódtattok :)
hajrá a továbbiakban is!!!

na meg világbéke!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...