2012. augusztus 5., vasárnap

2.300km 2 nap alatt

ez az egy hetes kimaradás oka

haza németből
kutyák utastérben utaztak futó hiányában; ketrecet, 3 kiskúszót, textil boxot, sátrat kint hagytuk...
Tapi jól viselkedett, szerencsére hagyott aludni ^^


(már a saját házunk fura és ismeretlen o.O)
6 hét után

ekkor beiktattam egy kis edzést :P *-*
végre drága kicsi pályácskám *-* (L)

majd köv. nap hajnalban már indultunk is Horvátba, egy hetes nyaralásra
ma este érkeztünk haza

a nyaralás röviden, tömören, összeségében jó volt

kutyák nem jöttek, nem is vállaltam volna be, azért az már kemény lett volna nekik, meg csak szenvedés...

ennek ellenére nem is voltak sok strandról kutyák kitiltva,  láttam egy csapzott, meg egy világos barna bordert
meg horvát juhász, horvátban *-* bár csak egy suhanásra...

volt sok érdekes alak (nem részletezem, nem kezdek el semmilyen stílust fikázni)
aztán végül is csalódtam bennük...
jött egy hajótörött kinézetű, haverja, meg egy csaj
kutyákkal :D *-* tőlünk nem messze mentek
de h hogy félt mindenki XD (anyával oda is akartuk őket édesgetni :P)
bár az egyik nagyon sántikált, sziklára is alig bírt felmenni :(
(ezt már szembe parton kiszúrtam...)
de azért K9-es hám befigyelt

más kutyás azon kívül h rengeteg kutya volt a környéken azt hiszem nem volt



ja meg hazaérkezés előtt egy kis kitérő, totál összetörés, feladás...
de nem adom fel, bármennyire is nehéz és fárasztó...
holnap rengeteg dolgom lesz, 9 felé kell szakadnom
DE meg lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...