2012. augusztus 27., hétfő

mától kezdve... Auf Wiedersehen...

DSCF0274

igen... mától kezdve gyökeresen megváltozik az életünk...
több szempontból is...

ugyan én még nem fogtam fel, meg nem is vagyok úgy... de...
kemény lesz, nagyon kemény és nagyon nem akarom...

ugyanakkor köszönöm azoknak akik mellettem álltak/állnak
nem gondoltam volna, hogy ennyi embernek számítok...
főleg nem pár, olyan 3-4 évvel ezelőtt... akkor kb. elképzelhetetlennek...
de éppen ezért, miattatok (is) nehéz :'(
(L)

a legnagyobb hálával azonban azoknak tartozok köszönettel akik szemetek voltak velem és reneteg negatív dolgot kaptam
na tőletek van már hányingerem, egyszerűen a tömör gusztustalanság sokan és így jóval könnyebb ;)
köszönöm szépen!!!

nameg akik elcseszték az egészet... baromira köszönöm...
mert a csak ÉNÉNÉN, a többi meg pusztuljon
akár egy egész ...


engem már nem érdekel... nem érdekel, a "majd vissza kapja" szöveg sem, meg minden...
semmi, mégegyszer: nem érdekel, már nem érint
remélem most így akkor jobb
mindenkinek

nos igen, de én akkor se akarom
nem akarom még mindig és nem is fogom
mert idióta vagyok, igen az

DSCF2920

na de most már ne is kérdezzen senki, ha eddig nem beszéltünk hát nem...
nem kell, megértem én ;)
nekem viszont NINCS kedvem 101x-re is leírni...
bocsi, de szerintem érthető...

köszönöm...
(nagyon...)

...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...