2012. augusztus 20., hétfő

m.a.t. képek másoktól


ja, hogy az előző képeknél, csak az utolsó 3-an vagyok rajta....
hupsz >.<

szóval m.a.t-ról képek rólunk, másoktól :)



közrejátszik, hogy Linda egyből letámadta Timit, aki kajával akart fotózni :')



öcsém pályát jár :)


Lindáékat kölcsön adogattam, így kifáradtak ők is rendesen




cápás képek :D
(én doptam a labdát ha nem is látszik >.<)

ül a kutya

cépike


 a nyeremények megint :P




hmmm, hmmm
annyira nem is reménytelen :P

na és tényleges bizonyítékok :D :P





bezzeg tesómról egyből lettek jó agis képek :O :@ ^^


az ég is gyönyörű volt :)


én kicsi pályám *-*




*-*




olyan édes :) *-* (nek néz ki :P )

gratulálok :)






talán kicsit hasonlítanak?




Szappanosék a pályán :P



hu, szóval ez volt :)
gépek azok nem voltak kímélve, lettek képen bőven
na de a résztvevők se voltak :D :P
(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...