2012. január 2., hétfő

az év 1. edzése

Kép 226
nos igen, van miről írnom :) ;)

szerencsém volt, tegnap éjszaka értünk haza, miután agyon dögönyöztem a kutylikat és mivel
nem voltam álmos bekapcsoltam a gépet, és mit lás csodát, ma edzés, gyors le is csaptam és
szerencsémre (igaz nem a legegyszerűbben) de elvittek ;) szuper
így tehát gyorsan le is tudtuk az év első edzését :D


Kép 229
Tapi nem volt toppon, jó én se, de Tappancs most tök hályas lett h nem én etettem o.O
blőőőő és fúúúj
utálom a kövér kutyákat
jó annyira azért nem kövér Tapi de nekem ez már annak számít
lassabba is volt, meg nem is figyelt annyira a drága :/ -.-"
meg egyszer nem volt meg a palánk zónája :O
(ő... lehet akk annyira még se volt lassú? )
jó még meg is lettünk dicsérve, szal nem tom...
én lassúnak és bénának éreztem...


Kép 225
Linda meg *-* kitett magáért :D
IMÁÁÁDOM (L)
annyira ügyike volt, gyors, szépen ment meg minden
gyorsan le is futottuk az egész pályát ;)
büszke vagyok rá ;)
biztos érezte... h mit is?
hát kérlek szépen, MA 3 ÉVE HOGY AZ ÉLETEM RÉSZE EZ A DRÁGASÁG



(félreértések elkerülése végett:
Linda nem 3 éves, felnőtt korában került hozzám, minden bizonnyal a tűzijátékok elől menekül el szegénykém
kb., a doki becslése szerint 2006-os születésű)

nos hát szépen meghálálta az évfordulónkat :) <3

(kivéve mondjuk h a zsákos kúszóval szívatott megint, meg az utcsó aksi karika volt és közte ugrott...)

sajnos most se tudtunk a végéig maradni, pedig már örültem h végre nem vasárnap van és nem kell sietni -.-" :@
naná h egy fontos dolog közbejött :/

ja meg edzésen volt egy látogató, egy kis cuki pincsi szerűség :) és a kis drága ott hisztizett h ő is agilityzni akar :')



de még nincs vége...
ami mindezt koronázta h ma vettünk a Fresiben egy ilyen csipogósmadzagosmindenelabdát :)

ezt:

Kép 215


eleve terveztem h veszünk
+ edzésen ki is lett nyiffantva a múltkori
(igen, ez majd megér egy külön bejegyzést, az eddig elhullottak :') XD )
ördöglabdát akartam, de ezt választottam a madzagja miatt ;) aztán ha ez se bírja (bár ez már keményebb ;)
(v ez mellé) beszerzek egy ördögöt is ;)


Kép 212b
valamint megkapták az utó karácsonyi, németországos, Linda évfordulás mindenes ajándékot is
(ja meg a másik !
bementem egy német fresibe és NEM VOLT ördöglabda (mert ott akartam megvenni)
hát milyen Fresi ahol nincs ördöglabda :O o.O (sőt semmilyen normális csipogós labda -.-"
(na jó, nagysziklafej vót, de csak nagy :P XD ))


Kép 210b
(tesókám is beüllt közéjük :) )

Kép 208b

ésésésés ha ez nem lenne elég szuper képeket is kaptam edzésről :D


DSCF0408.JPG(majd holnap vmikor belinkelem a többit is ;) most nincs időm)




Kép 213b
azt hiszem jó kis kezdése volt így az évnek ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...