2012. január 16., hétfő

hátsó kereszt - pipa


hu, már nem is emlékszem miről nem írtam, gyorsan eltelt ez a 7vége :/

(bár... ;) (L) )

ja meg még a hétköznapnak is köze van hát innen jött a cím
na szóval Lindának nem erőssége a hátsó kereszt
jó eleve nem is szeretem, eléggé necces, ezzel sztem a legnehezebb szépen ívre rakni a kutyát a legtöbb esetben, lassú kutyánál meg szinte kínzás nézni ha valaki ott hátsó
keresztezget o.O
(aki nem tudná:
hátsó kereszt: az a kézváltási mód az agilityben, amikor a kutya a felvezető előtt van, tehát
a gazda látja a kutyát, de a kutya nem a gazdát
mondhatni az olasz ellentéte, hisz ott a kutya látja a gazdát és a gazda nem látja váltásnál a kutyát egy kis időre)
nos tehát múlt hét hétköznap mivel kint hagytam az aksikat gyakorolgattam az ugrókon Lindával
ez a váltási módot ;)
egy alkalom volt csak, de már is úgy tűnt megtanulta ;)
pénteken meg szlalomozgattunk ugrókkal vegyítve, különböző be-, és kimenetekkel
mivel az egyik kis gyakorlatot elsőnek Tappanccsal futottam le, aki már tudja egy ideje
azt hátsó kereszttel gondoltam ki és miután Linda jött majdnem h elfelejtettem váltani
(ekkor még mentettem egy végig vezetéssel reflexből)
következőnek meg:
ááá, próbáljuk meg vele is ;)
és basszus megcsinálta :OOOOOOOOOOOOO
a legnehezebb akadályon, a szlalomon
nagyon büszke voltam rá



egy kis :'D XD
na ezért is inkább kutya ;D (L)



szombaton vadász kutya bemutató volt Kecskeméten
gondolkoztam h bemenjek-e
végül eldöntöttem h jó, bemegyek, már nagyjából el is készültem amikor egyszer csak:
ááá nem megyek
hmmm... határozottság ;) :'D pedig már szinte kész is voltam
de végülis minek, úgy hallottam a tavalyin se volt semmi nagy szám, meg nem hiszem h
vmi újat, vagy olyat tudtak volna mondani amiért érdemes lett volna 1 órát utaznom...
így tehát nem mentem

vasárnap viszont (L) :)
kiraktam egy pályát
amit ebből a vidiből néztem ki *-*


ami 1 perctől és 2:20-tól van ;)
plusz kiegészítettem egy szlalommal, ami csak elő volt szedve, én meg félrehúztem a kúszó mellé, na aztén később láttam h tök jól bele is illik a pályába :D :D :D
elsőnek a 2. percnél lévőt, mert az könnyebb volt, nem töri annyira a kutyát
istenkirály volt *-*
eleve ugye a pálya is, tök zsír
futós, ami nem töri a kutyát, ugyanakkor helyezkedni kell rajta és gyönyörűen jönnek ki a dolgok
szóval nagyon tetszetős egy pálya volt, az ilyenek tetszenek nekem
és hát akkor a kutyák *-*
Lindával kezdtem, hát ELSŐRE abszolute gyönyörűen lefutottuk
ráadásul játékra, amire Linda nem szeret dolgozni (, ugyanakkor imád játszani )
jó, lefutottuk újra, majd megint, egyszerűen nem hibázott :D
így az első körben/elővételnél nem is hibáztunk egyett sem !!! (L)

majd jött Tapi, ő is nagyon ügyike volt ;D
hibátlanul futottam vele is v 2x, amikor is a kúszóból rosszul vezettem rá a kiegíszitett szlalomra :/
túl szűken hívtam és kihagyta az első 2 rudat :S
a többi hiba pedig abból jött h erről az eleve gyenya szökről hátsó kereszttel küldtem rá :P
de végül összejött az is ;)

2. pályát már nem tudtam lefutni Lindával, pedig... :/
Tapi se volt már akkor jó, pedig szinte táncoltam az miatt a sok lehívás miatt :D jó kis pálya volt az is amúgy
nem tudom... Tapi már az elején nem rajtolt olyan gyorsan :/ aztán csak addig nyúztam még le nem futottuk egy elviselhetőbb tempóval ;)

ja am meg agyvérzést kapok, most látom h 1 perc előtt is ugyan azon a pályán futnak egy másik
kombit >.< na nem baj, hagyni kell máskorra is ;)

ezt meg most láttam pont mielőtt közzé tenném, tehát belinkelem :) (L)
hűség   Sokan tanulhatnának róla a kutyáktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...