2012. január 27., péntek

12. 01. 27.


húúú hát jó rég jelentkeztem o.O :O

nagyon nem történt semmi, nem is volt nagyon időm

múlt 7végén is alig voltam itthon, így nem is csináltunk semmit...
(de majd bepótoljuk ám :P ;D (vmit valamiért ))

DSC02650

viszont így nagyon pörögtek :)
manapság tényleg nagyon akarnak :D
állandóan az megy h akarnak, akarnak és akarnak
még vacsi után is neki állnak hisztizni h ők még foglalkozást igényelnek :O *-*
én ennek csak örülök :)
hét elején is kimentem és dd-zni kb. nem is tudtunk, mert pörögtek
ilyen még nem volt h ne lehessen velük dogdancingelni :O
pedig előtte volt is agility
szóval most úgy boldogság van *-*

Fénykép0148b

tegnap pedig csináltam egy "zsákoskúszót" ! :'D
igen ám :')
a kis kúszón végére ráraktam az ülésvédő ponyvánkat >.<
de na
tök jó lett
igaz kicsit rövid, de a célnak teljes egészében megfelelt és nem is volt veszélyes se ;)
ráadásul a vastagabbikat raktam rá, hogy nehezítsük a dolgot ;)
meg eleve ugye fekete... így jó sötét is volt
remélem használt valamit, mert akkor nagyon belejöttek ;D

DSC05191b

utána pedig kivittem őket egyenként az utcára gyakorolni egy kis engedelmest ;)
az is jól sikerült
ott az volt az extra szivatás h szoros lábnál követéssel elsétáltunk egy "aknamezőn"
na ez egy elég erős szag inger zavaró körülmény volt ;)
kár h későn vittem már ki őket és szürkült, mert olyan cukik voltak (főleg Linda) ahogy
teperve behívtam az enyhén havas úton *-*
(legalább lett volna vmi havas emlékünk... -.-" )
a dd vidit is le kéne forgatni... és hó nélkül... e' van :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...