2012. január 18., szerda

naptár előkészületek :)

Kép 286

ma elmentünk az előhivatott képekért, ezzel meg vannak az alapanyagok az
egyedi naptáramhoz :D *-*

Kép 271

ja igen, németben az egyik családnál láttam ilyen naptárakat és én elhatároztam h
ilyen NEKEM IS KELL *-*
nagyon klassz, főleg ezt a feketét néztem ki, ezekkel az ezüst darabkákkal
meseszép
Kép 298b

már "csak" meg kell tervezni és csinálni az egészet, azt hiszem nem kis munka lesz :S

Kép 301b

talán év végére elkészülök majd vele ;)

Kép 282

jó sok fotót csináltam már most róla
a tesóm gépével -.-" vmiért azt reméltem h ez majd jobb képeket csinál mint az enyém
hát nagyon nem :/

Kép 289b

az alapanyagok egy része :)
(a díszítésből még van egy csomó-ha ennyi nem lenne elég :'D, csak ezeket kaptam fel a fotózás előtt ;) (o.O ) )

Kép 291b

kövek :)Kép 309


Kép 302b


remélem jót tudok majd alkotni :) ;) *-*
(és lehetőleg minél hamarabb :S )


Kép 304


összes eddigi kép itt:

Kép 303

Kép 305

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...