2012. január 12., csütörtök

galacsin



hét elején esett a hó ;)
sajnos fotókat nem tudtam készíteni... :(
hamar el is olvadt :/
viszont megijedtem h el kéne kezdeni a "téli" dd parádéra a vidit :/
ezért ki is mentem kedden azzal a céllal h dd-zünk... hát inkább agi lett belőle :'D
nem pörögtem, alig mozogtam, erre most ők pörögtek úgy h csak lestem :'D
idióták o.O :P

tegnap pedig fájt a lábam rendesen (két lyuk van rajta, kilátszik az irha! (pedig testünk felszínén ott a legvastagabb a bőrfelszín)o.O tovább nem is részletezem o.O ... )
kérdezték is h sportolok-e vmit, enyhe célzással h ne nagyon próbáljak :/
oké, akkor hát bevontam tesóimat és végre kipróbáltuk a koncentrációs gyakorlatot papírgalacsinokkal nehezítve ;)
ez abból állt h szemkontakt közben elkezdtek dobálni a papírt zavaró tényezőnek
elején direkt kértem őket h TÁVOLABB
erre első körben már Tapi is eltalálták vele o.O
na de a kis drágám még így is tartotta a szemkontaktust *-* láwláw (L)
Lindánál még nem nagyon dobáltattam, hisz elején csak Tappanccsal kezdtem el, speckón
az ő problémájára ;)
végül tesómék tökre élvezték a segítséget, nagyon belehevültek a nagy galacsinokkal való csatázásba :')
közben csináltunk egy kis lábnál követést, meg pár trükköt



ma pedig a távmunkát erősítettem, tálkás előreküldés ilyenek
gyakoroltuk a nagy kört is, Tapival trükkök kérése távolról
Lindával az egyensúlyos trükkök finomítása ;)

am nem tom... lehet h a dd-s vidit hó nélkül csináljuk meg... :/
valamint nekem karácsonyi számot sincs hangulatom alá rakni :S
olyan mintha még nem is lett volna tél... (se karácsony, se szilveszter... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...