2012. január 8., vasárnap

szárnyalok *-*

Kép 219b


... a boldogságtól *-*
na ilyen se sűrűn van
(sőt ha a jövőheti dolgozatokra gondolok, rögtön eltünnek a szárnyak és a földre csapódok :'D)

de áááá
és ráadásul váratlanul is ért :)

persze még nem 100%-os, de remélem összejön ;)
(most többet nem írhatok... ;) háhá, majd egyszer talán megtudják mások is ;) :P )



Kép 221


inkább írok a 7végéről ;)

pénteken és szombaton kiraktam egy kisebb pályát
ezt:
weave

annyit változtattam még rajta hogy a 4-es ugró helyett kis kúszót raktam ;)
(meg egy picit szét is húztam a pályát)

Kép 231


mivel a pálya különösebben nem volt nehéz a koncentrációra gyúrtam rá
mint pl:.
szemkontakt, 1 akadály, szemkontakt, jutalom
ezt különböző aksikon és oldalakról, majd elkezdtem növelni több akadályra
remélem használt valamit...


meg elkezdtem ötleteket kifejleszteni a "nuku jutalom a kézben" problémára...
egy két "csel"
és hát kreatív voltam ugyanis annyit kitaláltam hogy majd választani kell melyiket használjam "éles helyzetben"
;)


Kép 225

persze nem csak számozás szerint mentünk
lefutottunk visszafelé is, meg úgy h 9, kerül 8, szlalom(ív*-*), 6-os kúszószáj és újra 1,2,3,4...


az ívekre nagyon figyeltünk, gyönyörűek voltak
szomszéd bácsi megint jött dicsérni :')
ááá én meg bemérgesedtem h Tapi nem adott bele mindent és erre futottunk egy olyan gyorsat... *-*
na itt kell befejezni ;D
(na ezt aztán jól megmondtam most :'D)

Kép 232

ma pedig elmentünk egy másfél órás sétára ;) :D
ellátogattunk ahhoz a kutyához aki múltkor megharapta Lindát...
érdekes most nem jött ki ( pedig a kapu megint nyitva volt -.-" )
jó kis jutalom falatt lett volna belőle ;)
vagy ha mégsem lett volna jó annak, szívesen megrugdostam volna

(tudom nem őt kéne bántani, hanem a drága kis gazdáját kéne jó felrugdosni, vagy esetleg biztos szívesen használnák az őrző-védősök csibészelésre ;) (persze védőöltözet nélkül ))

Kép 220


a képek még a hétfői elmaradások
;)

Kép 217

Tappancs:
mintha figyelnének :'DKép 228b
(hát Tapi lehet... XD )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...