2011. augusztus 1., hétfő

EO


hát h ez az agility EO mindig ilyen érzelmekkel ( v inkább izgalmakkal) teli...

gondolom már az összes agilitys látta, meg minden, de azért beteszem én is :D

nos hát vmi hihetetlen brutál :O
röviden:
ugyanis Silas otthon hagyta a cipőjét, ezért mezítláb futotta le...
igen ám, csak h megint "szép" idő volt a versenyen, ezért szegény elesett :(
de úgy h kificamodott a válla :O
na de ő folytatta a futamot és elsők!!! lettek :D *-*
... a futam után viszont mentő vitte el :(

meg történt még egy szomorú eset, de ahhoz nem sok közöm van...




egy pár szép pillanat :'D
no meg a közönség :'D XD



am sok szép hibátlan magyar eredmény született ;)

no meg Kabai Krisztina és Fleece elsők lettek :D

_____________________________________________________


na de akk rólunk is vmi:

megint lecseréltem a fejlécünket ;)
nekem nagyon tetszik *-*
(főleg ha nem húzná szét a blogot)
meglepő módon elég sok képet találtam eddig rólunk :D
főleg Lindáról ;)
szal lassan elkezdem szerkeszteni a táboros vidinket,
utána meg elkezdem írni a beszámolót róla :D

ja meg hát tegnap is voltunk edzésen ;)
jóóó futós pálya volt, Tapi meg pörgött (:O) megint, tehát úgy kellett futnom h csak na
ááá most megint olyan büszke vok rá *-* (L) (L) (L)
jó lenne ha jövőhéten is ilyen formában lennénk :'D
am a kutyák többsége úgy vettem észre h vhogy mintha nem lett
volna formában ezen az edzésen :/







2 nap és irány Gyula
3 nap és csapat edzés
4 nap múlva pedig kezdődnek a futamok :D




jaj ésésésés megszülettek a picik *-*

(és most már képeket is töltöttek fel

róluk, meg a tk nevüket is megkapták :D)



Neeem, ne értsen félre senki ;)


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...