2011. augusztus 21., vasárnap

elég ~ 2. rész


avagy a második felvonás, újabb tali a nyanyával




...tegnap direkt arra mentem sétálni apummal és a húgommal(, meg persze a 2 kutylival )
az elején egy szemüveges fickó lesett az ablakból én meg már vártam h mikor támad...
elmentünk megfordulni és már kiabált is ránk az ablakból a tata, a nyanya meg rohant ki az ajtón
ó jeee
na aztán megint rákezdett h mit képzelünk h itt sétálunk...
h miiii ??? közterület basszus, ott sétálunk ahol akarunk, semmi joga megtiltani
mert h sok a kutya... nem értem egyszerűen... akit ENNYIRE zavar a kutyaugatás miért is lakik
kertes házban ??? költözzön fel a mittom én hagyadik emeletre, azt ott garantáltan nem lesz ilyen problémája -.-" azt meg végkép nem h az miért tart 8!!! kutyát
az értelem tetőfoka, az emberi hülyeség netovábbja

felismert (h ... ) és elmondása szerint """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
"""""""
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
""""""""""""""""""""""""""""""""""""SZÉPEN"""""""""""""""""""""""""""""""
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
""""""""""""""""""""""""" mondta már meg múltkor is a dolgokat...
aha, még jó h """""""""""""""szépen"""""""""""""""""""""", ugyanis én még nem hallottam embert ennyire folyamatosan, levegővétel nélkül egyhuzamban káromkodni...
pedig...
szal az mellett h nincs agya, nagyon erős fogalomzavarban is küzd

meg megint jött a panelházas izével... aha mondom, Hetény csak panelokkal van teli, nem látja ?

na de most felvettem a kesztyűt és ha így, akk így, én is elkezdtem ugatni

és mit lás csodát...
az első csúnya szó után, ami elhagyta kicsiny számat, kirohant a kapun egyenese nekem, h
MÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍT MONDTÁL ???????????
közben a férje, v tököm tudja ki az ablakból azt kiabálva h: neked megy azt összeszarod magad!!!
ja meg persze a 8-ból, 7 kutyája ki ránk ( háhá, a juci maradt bent :P ) ( ja és nem is bántottak a kutyái... bár ajánlom is mert labdavető volt nálunk )
nos és hát a közelrohanásának köszönhetően megtudtam h közelebbről még rondább, és szegénynek nincs pénze melltartóra sem :'D köhöm... XD szal várja a melltartó adományokat is,
és könyörgöm tényleg adjon neki valaki, mert.... na szal a látvány leírhatatlanul visszataszító...

visszatérve tehát: röhej h a folyékonyan káromkodó van felháborodva 1, ismétlem: egy kemény, csúnya szón...
ja, az idegállapota...
megemlítettük a rendőrséget, azt mondta nagy pofával h hívjuk csak
ismerem én a fajtáját, a nínóhangtól majd megijed ő
ja és most jön a hab a tortán:
amikor megkérdezte apum miért kellett bántania Lindát, annyit mondott h neki ugrott a kerítésnek
nos őszintén? azt hittem azt fogja mondani h a torkánakugrott, és alig bírta leszedni magáról...
-.-"
nos hát aki kicsit is ismeri Lindát tudja mennyire "vérremenő, vad fenevad, stb. stb...."
no de aki meg nem ismeri, láthatja a képeken/vidiken e nagy és halálos fenevadat

ja és megkérdeztem h hol hagyta a boszorkányseprűjét

( tesóm szerint szervízben van
ja biztosan, mert én komolyan, már hiányoltam )

na miután kiüvöltötte magát, elkezdte behalytani a degjeit, na persze a "beagleja" (ritka ronda egy példány szerencsétlen )nem akart bemenni akárhogy ÜVÖLTÖTT is, én meg jól kiröhögtem és gratuláltam neki a teljesítményhez

majd utána hajítottam a szart, ami nem talált célba na, de tényleg csak a szél miatt volt, az elején
eskü egyenesen szállt


nos ez lett volna a második felvonás...
köszönöm, köszönöm remélem a melltartós rész azért tetszett XD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...