2011. augusztus 28., vasárnap


ááá annyira meleg volt az elmúlt napokban h az kész o.O
bár tegnap meg ma már hűvösebb volt, de nem is mentünk edzésre se :S
múltkor is kész voltak már szegénykéim, inkább pihenjenek csak és este veszem őket elő ;)
akk viszont már jól érzik magukat :D
most a runningot is emeltem már egy téglával ;D és nincs vele semmi gond, tök ügyik azon is *-*
és Linda sem pattog már :D
ja meg elkészült a saját híres izétartóm :D :'D köszi anya :*


megint kreatívkodtam ;D
Archie (kutyasulinkba járó skót) készítés fokozatai


és a végére:

+ egy kis németországi szenvedés



tegnap is rajzoltam és ahhoz képest sztem eléggé formában voltam :D

na meg csináltam pár táboros gifet is

esésünk története:
a háttérben megfigyelhető fejeket is érdemes nézni :P




flyball őrült Linda



ja meg táborról még annyit h azt kifelejtettem h egyik nap az edzések fele elmaradt az eső miatt...
de helyette voltak elméleti dolgok, mint pl. mutivációs dolgok, jutalmazási zónák, meg agility etikett ;)
khmm... itt is voltak vicces dolgok, igaz ... XD

ja és a tábor kupa versenyző jumping futamában az összes maxit kizárták :O
hát igen... Tapival is miután kizártak utána futottunk egy szép felszabadult befejezést :'D :P



ésésésés a legfontosabb

ááá... Sony Vegas nekem! el sem hiszem *-* végreeeeeeeeee :D csak tudjam

használni is :'D

na szal, nekem is meg van már a Sony Vegas videószerkesztő
tehát ha bárkinek van kedve, nyugodtan írhat nekem dolgokat h mit hogyan, ugyanis nekem nem
épp a legegyértelműbbek benne a dolgok :'D :S :/


mára pedig megint lesz frisbees kutyám és már alig várom *-*




egy vicces kép még a végére és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...