2011. augusztus 10., szerda

bikejöring



nos hát elkezdtünk "bikejöringezni" Tapival....

régebben volt már h apa elvitte pár körre h lefáradjon, mivel ha sétáról van szó
akk esze ágában sincs megunni, és a több órás, szinte már túrás séták se kottyannak meg
neki :S
így tehát tegnap elvittem...

nos hát ja, ekkor már teljes erőbedobással dolgozik -.-"
úgy tepert h nem győztem mondani h: LASSAN!!!
meg persze behúzott fékkel :'D (biztos nagyon jót tett/tesz a biciklinek :/)
a 2. kanyarnál, ahol már nem lehet előre menni reménykedve kiabáltam a "balra"
vezényszót, remélve h érti...
szerencsémre mindig arra kanyarodott amerre akartam, így ezzel a részével nem nagyon volt gond :'D
kiértünk az erdő mellé, ahol nyugodtam száguldozhattunk, és ott már én is tekertem ;)
ja, gondoltam én... :/
Tappancs drága észrevett vmit a bozótban és hirtelen, nagy rántással kitért balra.... :S
a bicikli is elindult balra és meg repültem tovább előre.... o.O
a kezemmel, meg némileg a térdeimmel tompítottam az esést, aminek köszönhetően picit azért
fájt... :S
szerencsére nem lett semmi baja senkinek, csak azért egy kicsit váratlanul ért, és nem tudtam
semmit tenni azon kívül h kiraktam a kezem :S
( még jó h nem lakik arra senki és nem adtam meg senkinek sem az röhögés örömét :P XD )

visszafelé is bepróbálkozott egy kitérő manőverrel egy macska után, de szerencsére arról már
letudtam hívni és továbbküldeni...
első körben végül most csak kb. olyan 4 km-t mentünk, de kezdésnek sztem elég volt ;)
bár nem fáradt ki a zeb :'D

nos tehát ha vki tudna nekünk segíteni és ért hozzá akk várom a javaslatokat, ötletek, tippeket,
meg minden félét, ami a segítségünkre lehet ;)
pl.: egy ekkora kutyának semmi esélye egy bikejöring versenyen, igaz ? :/
v h mennyire alkalmas ez a hám ?
DSC04322


DSC04324

puha, gumis belső ^^
DSC04325

meg h van-e ezen a honlapon (http://www.canicross.hu/) kívül másik, ahol van versenynaptár, meg ilyen edzéstervek
v mit tom én h mik kellenek ehhez...

3 megjegyzés:

  1. hello
    Engem is árntott már el a Hunor macska után :D mondjuk azóta nem is próbáltuk meg hát lei s betonozták az utunkat.
    Sztem midnen méretü kutyát lehet vinni bikejöring versenyre

    VálaszTörlés
  2. még a végén repülni is megtanulunk :'D
    óóó :/ hát igen, legalább most örülök h kevés a
    betonos út a környéken XD azon azért fincsi lehet
    taknyálni XD
    az oké h lehet indulni, de h esélye is van-e ? :P

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Remélem még érdekel ez a sport (bikejöring), mert nagyon hasznos gazdinak, hiperaktív és nem hiperaktív kutyának egyaránt :D. Szerintem lenne esélye a kutyádnak egy ilyen versenyen. Láttam már foxterriert olyan kitartóan repeszteni bicikli előtt, hogy csak na :D. A kutyás sportok közül engem ez és a szánhúzás érdekel a legjobban (sajna az utóbbi elég költséges), ezért rendesen beleástam magam a témába. Szóval ha lenne kérdésed hallgatom :D.
    Írhatsz e-mailt is, ha gondolod: blazing.gig@hotmail.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...