2011. augusztus 28., vasárnap

firka


jééé, adtam bejegyzés címet :D csoda
(mivel mostanában nem nagyon szoktam :'D )

tegnap és ma is rajzolgattam

Linda pedig olyan cukin pihent közben h meg kellett örökíteni
(nah vmi ilyesmi rajzokat szeretnék én főként, mint ez a felső is,
h könnyedén odalökve, és nem rágörcsölve...
vhogy könnyebben, ment tegnap a rajzolás )





és Wiiiiiip
(már mint a szívecskék nem éppen a rajzra :'D )


(hát... ezeket a közeliket lehet nem kellett volna :'D )





no meg pár shelties fárasztás :P

ooolyan cuki ez a 2 kép ^^





jé ez meg rajz, és nem egy puffos felfújtat vettek alapul :D



csak mert... :P





ááá és ma frisbeeztem vele/ük *-* istenem, egy akkora tehetség h
hú meg ha *-* imádom! be kéne ma még iktatni még egy alkalmat ^^
majd erről csinálnom kell vidit !!! *-* na de csak nem már az első igazi alkalomnál
akartam már azt is :'D bár már így is profi :P de mégis...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...