2011. augusztus 11., csütörtök

ELÉG :@








éljen a sok hetényi paraszt már megint













úgy fel lett cseszve az agyam már megint
egy öregasszony lebaszott minket h h merünk kutyát sétáltatni
szegény Lindát meg is verte




(Linda mivel mindig a lábam mellett megy szabadon volt, de elkezdett menni a kapujuk felé a sok vakarcshoz mire a nyanya elkezdte püfölni....
nincs semmi baja szerencsére, még csak el sem futott, de még is... álljon már meg, mit képzel magáról ? )
ELEGEM VAN

nem lett szerencsére senkinek, semmi baja, Linda is "csak" meglepődött h mit csinál vele...
én személy szerint totál leblokkoltam és
tényleg köpni-nyelni nem tudtam, annyira váratlanul ért
a boszorkány már várt minket seprűvel a kapuban és már ugrott is neki a fejünknek...
káromkodott végig, meg megfenyegetett h ránkereszti mind a 8 kutyáját
a kis fingokat még fel is rugdostuk volna, de volt egy jucija is +egy közepes mix, és egy ritka ronda bigli, aki amellett h kövér, a feje is ronda és kisebb a testénél o.O
meg azt is szóvátette h panelban lakunk v mi? mert ha nem, minek visszük ki a kutyákat a kertből
nos hát kössz ez az itteni felfogás h minek
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

olyan mérges vagyok h kimondhatatlan
és még mi vagyunk a rosszak és szegény Linda járt rosszul







mindig megszólnak itt és hasonlók, de verés eddig még nem volt....
eddig úgy voltam vele h azt soha nem is fogom engedni, mert én ugrok neki, de úgy leblokkoltam h nem is tudtam behívni és tényleg, szinte nem is nyeltem...



és nem is tudunk másfelé sétálni, mert minden utcában van idióta ember, aki lecsesz és/vagy kóbor kutya

ha emlékeztek régebben is írtam már pár hasonló " élményt"







nos tehát a mai hüe ember adagunk is meg lett, egy pár részeg emberrel fűszerezve hazafelé, amik szinte már csak hab a tortán voltak....

nem létezik h itt, HETÉNYEGYHÁZÁN NEM LEHET KUTYÁT SÉTÁLTATNI
mit képzelnek magukról, hát térjenek már észhez könyörgöm !!!!!!!!!!!!!!!!




esküszöm kell egy molosszus kutya, aki véd sétáknál, őrzi a házat, stb....
(áááá bele gondolni is gusztustalan, h csak ezért egy külön kutya o.O )

v egy hímnemű ember, vmi nagytestű kutylival, aki megvédi szegény kislányokat, és kis kutyáikat a gonosz néptől és kutyáktól :P
:'D



A kutyák   akkor sem hagynak el, ha az egész világ ellened van.

4 megjegyzés:

  1. ez már azért sok... soké hogy beugatnak, de az, hogy bántsák... Mi van, ha olyan helyen üti meg? Legszívesebben azzal a seprűvel ütném agyon a nőt..-.-"

    na "mindegy" örüljünk, hogy nem lett Lindának komolyabb baja... :/

    VálaszTörlés
  2. igen, és ezzel sikerült überelnie az eddigi beszólót, bár nekem azok is szarul estek baromira... :/
    de nem, nem tud gondolkozni, mert egyszerűen, örült, nincs agya szerencsétlennek :@ -.-"
    igen, anya is azt mondta h ki kellett volna kapnom a kezéből....

    VálaszTörlés
  3. igen, tudom milyen rosszul esnek.. :(( énis hajlamos vagyok ezen rágódni, de nagy nehezen túlteszem egyre gyorsabban magam rajta.
    Hát az ijedtségtől nemhiszem hogy sikerült volna bárkinek is erre gondolnia.. ://

    VálaszTörlés
  4. Nekünk is beszólnak egyszer-egyszer hogy minek ugattatjuk a kutyákat . Pedig mi egy nagyobb városban lakunk egy lakóparkban !!
    Meg arra imádnak megjegyzéseket tenni hogy a kutyám, kuvasz és akkor az így meg úgy . Vissza szoktam valami bunkót szólni . :D
    Az ilyen nőt meg ......legszívesebben felrúgnám ! Hogy képzeli hogy megveri (egyáltalán egy kutyát ) de hogy másét ?! Nekem egyszer egy pasi ütötte a kutyám a (a kuvasz keveréket ) én akkor olyan 10 éves lehettem. És a hapsinak volt két kutyája , egy juci ami állandóan láncon szenvedett :( , meg egy spani ami pedig állandóan kint volt utcán és meg akarta harapni az embereket , meg úgy mindenkit aki arra ment . Egyszer sétáltam arra Sumival és ő el kapta a spánielt , hozzá teszem pórázon volt az enyém ) és el is engedtem utána hogy védje meg magát . Erre kijött egy lapáttal az emberke és ráütött az enyémre . Erre elkezdtem vele üvöltözni hogy ne merjen még egyszer ráütni , nem is ütött mert még mondtam neki hogy kit üssön. Közben leszedtem Sumit a kis agresszív kutyáról (nyilván az se magától lett ennyire gáz kutya).
    Most 14 évesen már lehet bele is rúgtam volna a pasiba ...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...