2011. július 29., péntek

edzések minden mennyiségben


amint a cím is mutatja edzünk gőzerővel ;D
(persze egészséges mennyiséggel ;))

csütörtökön egy forgolódós, lehívásos pályával szórakoztunk itthon
( egy rúd középen az aksik meg jó szivatósan körülötte elszórva :P
voltak elszállási lehetőségek dögivel (még az én kutyáimnak is :O))

ma (pénteken) pedig szűkebb körű edzés volt (csupán 4-en voltunk)
Hella és az én kedvemért lett tartva, +edzésnek a junior miatt, ugyanis kiraktuk az
egyik bíró pályáját(aki az Eb-n fog bírálni), ami ráadásul IMCA pálya is volt :P
eléggé megszívtuk, ugyanis egész nap nem esett (csak el volt borulva)
de, (már szokásosnak mondhatóan) amikor elkezdtünk kipakolni, elkezdett esni az eső -.-"
na ná h én meg nem raktam esőkabátot :@
ráadásul nem is csak csöpörgött, hanem olyan szintű felhőszakadás volt
h a város útjainak kb. felét le kellett zárni (ugyanis annyira elöntötte a víz ) :O

még mi is inkább fedél alá húzódtunk (pedig az már elég nagy szó :'D)
és inkább ott vártuk h csendesedjen...
ami persze nem állt el teljesen
tehát csöpörgő esőben zajlott az egész edzés...

szépen megbeszéltük a pályát, ááá gondoltam semmi probléma nem lesz, tök
szép ívre rakásokkal lefutjuk :D
aha, gondoltam én :D ....
csak h Tapi megint elkezdte gyújtogatni rakétáit...
már az ültetésnél nem bírt helyben maradni annyira akart jönni ((L))
(amiért am nagy láw láw neki *-* (L))
és nem is lett volna semmi gáz, hisz örülök neki, és akk kapcsoltam is h jó, akk futunk (*-*)
egen ám, csak h stoplis cipő híján ez nem nagyon akart sikerülni :@
szal sikerült is egy fél és egy teljes esés :'D
vmint a pálya is olyan volt h egyszer olyan rész h ott kell lenni a kutyával és
mutatni és dolgozni közösen
máskor meg futááááááááááááááás
szal ez is egy nagy probléma volt :'D

de nyugi, a kutyákat nem zavarta, különben nem lettünk volna annyira őrültek és felelőtlenek h edzünk ;)
( na jó, végül is csak engem zavart az emberek közül is a talaj :S :'D )
(ja meg hát mivel megállt a víz a kúszókban (:O o.O ) Tapika drágám nem éppen akaródzott
belemenni o.O )
de am ő nagyon kis ügyike volt *-*
ahhoz képest küldeni is tudtam (L)
volt pl. egy genya szöges viaduktos rész, ahol jól be kellett volna lépni, de a kis
okoskámat elég volt csak küldenem *-*
ááá ezt megjegyeztem ám neki (L)(L)(L)

ja és hát megismerkedtünk a "vicceskúszóval" XD :'D

vmint megszállt a művészlélek is :P
(mindenki örömére )



nincs is szomorúbb, mint egy törött pályarajz...



és egy kis szerkesztésekkel
a még drámaibb hatásért

Ery kedvéért :P

(pont passzoltak a vérfoltok XD :P )

nem tom, engem úgy megfogtak egyből
hát még ha tudnék fotózni

ki gondolta volna h én fogom új szintre emelni az agility fotózást
megtöröm a hagyományos agilitys képeket :P




ja és írom majd a táboros beszámolót is...
csak még...
na szal majd... ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...