2011. július 2., szombat

németből

nos hät irok meg egy bejegyzest innen, Nemetorszägbol nektek :)

häla Hellänak lett küldve kepünk a juniorra is, tehät most egy picit megnyugodtam, mert mär remälmaim voltak miatta :S
gondolom mär "elvonäsi" tünet is :S
mert az agyam nagy resze a kutsyäk körül forog, de nem szoktam emlekezni h sokat älmodnek kutyäsat...
föleg nem olyat, amikor magam is agilityzek...
hät pedig most az egyikben igen... a juniorEB-n voltam :`D

meg egy köszönet Helllänak :)
(hmmm... lehet ät is nevezem Helläs bejegyzesre XD)
häla neki tudok hozni egy kis Linda edzes vidit

http://www.youtube.com/watch?v=Pu2RGCfA_jY&feature=channel_video_title

meg az induläsom elöttröl :`(

äää kis übercukisägom (L) (L) (L) (L) (L)
mindig is pattok, de most totäl gumilapda volt :D
IMÄDOM !!!





vmint egy kis "off"
bemutatom az uj szerelmem, akivel most hullämvasutaztam egyet (L) :D



(ez nem pont az a kocsi )
4 mp alatt gyorsul 100-ra :P + egyébb finomsägok



ja es olyan fasza lämbäkat vettem täborba h csak na :D :P

2 tapis kepek meg a multheti 3 oräs setäbol (L)

naplementes akart volna lenni



a vältozatossäg kedveert ezekert is, es a setäärt is Hellät illeti a köszönet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...