2011. július 12., kedd

már...

már csak napok kérdése és újra VELÜK (L) (L) :D :D

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ és szombaton már tábor is *-*

nem tom h fogok 1 ismétlem, 1 keménynap alatt összekészűlni rá :/
+ még új szemcsit is kéne nézni, ami maga egy nagyonnagyon hosszú és lehetetlen folyamat :S


az előző bejegyzésben említettem h elszeretnék menni az egyik helyi kutyasuliba megnézni egy edzést, de sajnos számunkra rossz időpontban van :/
elég nehéz volt elérni eleve az oktatót, mivel sose vette fel v éppen ki volt kapcsolva, de amikor visszahívogatott apum sose ért rá :S
végül sikerült elérni és megtudtuk h az edzések péntekenként van, csak h amikor megtudtuk akk már szombat volt :S e hét pénteken pedig már otthon leszek :D
(bár múlt7 pénteken nem is értőnk volna rá mert a sulitól több száz km-re voltunk )

na de kárpótlásképpen megint bevásároltam a kutyliknak is :D :P
ma pl. jutifalikat vettem a Fresiben és kaptam hozzá 2 kutyás magazint, amik maguk anyit érnek mint amennyi összegben én vásároltam XD
azt is megtudtam h július végén lesz nem messze innen egy kutyás nap, mindenféle kutyás sport is lesz, mint pl. ott lesz Mica is, aki 2010-ben képviselte a Crufts-on a németeket (ő... nem tom h idén is ők-e :S) dogdancinben

mutizok egy vidit róluk:
http://www.youtube.com/watch?v=0HsizhDNJPc
hát egen, a látványpontokat a ruhája vitte :P
(no de CSilláék sokkal jobbak voltak :P :P )

ja és van a magazinokban egy bi sheltie is *-* aki most ünnepelte 16. szülinapját :)


na és mivel nem tom elviselni h kép nélkül maradjon a bejegyzést :P :S





( na Hella ez az amit meséltem :D )




na a köv. bejegyzés már ha minden igaz Magyarországról fog már íródni ;)
( azt nem tom még h tábor előtt írok-e még vagy csak tábor után )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...