2011. július 7., csütörtök

vegyes

egy kis vegyes összefoglaló ;)

bocsi, h már megint csak németről tok írni, de hát ha itt vok...

meg kell h állapítsam itt sokkal szebb az alakjuk a kutyáknak :D
nem h nem láttam még kövéret, de a többségének igen is szép az alakja (L)




végre több év után találtam egy agilitys sulit a környéken és lehet elmegyünk megnézni egy foglalkozásukat :D
szal úgy néz ki itt sem maradok agi nélkül :P
itt honlapjuk :
http://www.hundeschule-weskott.de
aj de legyen már agility tábor (L) :'(


még az indulásom előtt nem mutattam nektek a gyönyörűséges új "csapattagunkat" Tysont :D





ezeket pedig még a szülinapomra kaptam :D :D :D










és egy kis cuki strasndpapucska XD





aj és ez a trkmanes kép (L)



na asszem befejeztem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...