2014. szeptember 11., csütörtök

Telket avattunk



Nyáron ünnepélyes keretek között telket avattunk a lekááá-sokkal (L). Csodás kis kivül eső, eldugott hely :) és a hab a tortán, bőőőségesen elfér minden! Orsi dobott ki egy pályát, amit én támogattam egy nagy és egy kicsi kúszóval, valamint verőlécekkel. Lili pallója meg KELL, KELL, KELL kategória *-*






  A! hely :D




Dancsikát is megkaptam egy kicsit és hát egy élmény volt *-* Annyira más kategória! Többség Wippel ment, így őt békén hagytam most.

Olyan brutális szlalomot nyomott nekem, hogy Orsi majd sírva fakadt :D





Hogy állnak azok a lábak? o.O

A nagy meleg ellenére is komoly munka folyt!
Egyesek új módszereket fejlesztettek ki :P
SZEMINÁRIUMOT!!!



A természet lágy ölén :D 















Miután kellemesen megsültünk, mozi maratont tartottunk sütis bemelegítéssel Anitáéknál.
Tapikáék pedig állatkerteset játszottak, ketrecről ketrecre nézegették Anitáék nyuszijait :"D
Este szalonna sütés volt - hmmm lekááá
Ja meg elmaradhatatlan twister és egyéb lekáááságok.












Hol a kutya, hol a kutya??? Gyere, gyere, gyere! (na a képről nem Dana maradt le :") )




Köszönöm Lili és Anita a remek napot! :)


Videó kicsit később várható... elsőnek ki kell derítenem kinél mi van, aztán pedig megszerkezteni, majd felimádkozni ezzel a nagyszerű netsebességgel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...