2014. szeptember 15., hétfő

EO-s túristák


Mint sokan tudjátok, 2014-ben Magyarországon, azon belül is Taszáron került megrendezésre az agility EO júliusban. A tavalyi kihagyott IMCA után, ezt már nem nagyon szerettem volna elmulasztani és hála Helláéknak sikerült is eljutnom, mint néző. Szombati napot mentünk el megnézni és bőség zavara volt a javában! Szebbnél szebb és jobb kutyák, maga a paradicsom (gondolkoztunk rajta, hogy megszedjünk magunkat és teli kocsival megyünk haza 3:) ). 4 pályán zajlott a verseny, így csak kapkodtuk továbbra is a fejünket. Nehéz volt eldönteni, hogy hova telepedjünk le, kit, mit nézzünk, főleg, hogy egyszerre lett volna a legjobb mind a 4-et nézni.
Sok magyar és NAGY futamot láttunk. Nekem nagyon nem voltak kiszemeltjeim, de akit szerettem volna megcsodálni még se jött össze, lemaradtam róla :( Egyébként rég voltam már kutya nélkül nézőként versenyen (még mielőtt suliba kezdtem volna járni, a 2008-as IABC volt Szolnokon :") ), fura is volt emiatt, de őszintén szólva ennyi elég is volt a versenyből... Csodáltam a versenyzőket és méginkább a kutyákat, ugyanis az EO-s "hagyományokkal" ellentétben idén kijutott a kánikulából rendesen. Én lengén öltöztem, de így is majd meg sültem... Mi lett volna, ha nekem is futni kellett volna? Kétségbeesetten menekültem, amikor tudtam az árnyékba, egyébként a szép látvány ellenére szenvedtem... Szóval még nagyobb gratuláció és elismerés a résztvevőknek!
Ha már ott voltam, Tapinak be akartam hivatalosan is jegyeztetni a szintlépését, de sajnos technikai okok miatt nem jött össze... Hát így jártam.



Egy kis összeállítás a nap emlékére, mert hogy ott voltunk :D


Az egyik helyen pont tökéletes szögben volt a palló, így erősen próbálkoztam a gépemmel.






Minden korosztály és kutya képviseltette magát :)

Az összes képem, ami egyébként nem sok, mert nem én voltam az, akinek fotózni kellet, itt található:


Tanulságok leszűrve, én azt mondom, érdemes volt élni ezzel a lehetőséggel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...