Kertes családi házas övezetben lakunk, régebben 2 kutyánk volt most már sajnos csak egy van, a legrosszabb amikor sok ráérő ember sétáltatja falun a kutyáját, éjjel nappal mindegy,és a kerítésen belül az addig nyugodt eb megőrül a másiktól,mert az még oda is engedi az övét a kerítéshez hátha ez teljesen megőrül, kiszökni nem tud a miénk, vagyis eddig nem tudott de ha kimenne az is biztos szétkapná a másikat, kérdem én akkor is hasonló büntetésre kellene számolnom mint a cikkben szereplő kutyás?
Természetesen egyetértek előttem hozzászólókkal hogy ebből szerencsére nem lett gyermektámadás,bár ez a fiúkon múlott hogy elszaladtak amit jól tettek,de azért én nem engedném felügyelet nélkül a gyerekeimet kutyát sétáltatni, főleg nem kisfáiban.

Ezen értelmes sorok után nekem lett egy tippem, mely csodás település csodás lakója lehet az illető.
Mit ad Isten, nem bejött a tippem? :") (Nem mintha az ország más területein orbitális eltérések lennének...)

Tőlem kapott egy ilyen kommentet:
Ezt nevezem mentalitásnak, gratulálok! Szóval az legyen a hibás, aki kutyát sétáltat? Talán nekem is láncra kéne kötnöm őket és úgy tartani vagy hogy működik ez? Kérem világosítson fel, mert szégyenlem magam, de én viszem őket sétálni és még kutyasuliba is járunk. (Bár az emberek miatt hányingerem van a sétáktól.) Közben elárulok egy nagy titkot: a kutyáknak mozgásigényre van szükségük és ami a legeslegjobb NEM kötelező kutyát tartani és akkor nem fog ugatni, örjöngeni a kutya és sátálni sem kell elvinni, stb. :) Mert az, hogy valaki 8!!! kutyát tart és zavarja a kutyaugatás, azon nem tudom hogy lehetne segíteni, mert belegondolva eléggé érhetetlen egy jelenség, de természetesen akkor is én voltam a hibás, mert mi jogon sétálok közterületen (az hab a tortán, hogy a kedvesnek nem nevezhető állampolgár veri meg az én kutyámat és támad nekem, mert szerencsétlen agya eddig jut el). És elég szomorú, hogy az emberek többsége annyira maradi, hogy így vélekedik. Kérem gondolkozzon el ezen. Köszönöm...

A vérnyomásom csöppet felment, hogy tényleg ilyen véleményen vannak és egyesek még le is merik írni!
Nekem meg lesül a pofámról a bőr, hogy el merek menni sétálni ;) De hát rohadjak meg a sok szabadidőmmel...

A kisfiú pedig amit átélt... Még egy felnőttnek is... Nincsenek szavak.. De persze a flegma hangvétel láthatjuk kinél van...


Ami tegnapi történetünk pedig az volt, hogy az egyik házból (tanya, még lakott területet jelző tábla előtt van) kirohant a drága kutyuska, mert hátul tárva-nyitva volt a kapu... Egy kislány futott utána a hátsó kapuig. Gyors hárítás, és szerencsére a kutya megtorpant, de még mindig feszült testtel volt, ezért hiába próbáltunk tovább haladni, Tapi kötsög szintén neki ment, a kutya ezek után pedig visszatámadt. Ekkor Dakart gyorsan odaadtam Hellának, majd torkom szakadtából kiabálva mentem hozzájuk. Szerencsére a kutya kicsit határozatlan volt, ezért betojt, Tapi pedig ezen nem buzdult fel, hanem az üvöltöző személyem felé kezdett el jönni. Mindeközben megjelent az apuka is, és ő is csak néma csendben nézte, ahogy intézkedem... Tapit felkapva már csak a káromkodásig jutottam el...
Igazából nem tudom mi lett volna, ha Dakcsi szabadon lett volna, mint már írtam, a kimenetele biztos más lett volna és őt még szerintem behívni se tudtam volna... 
Szerencsére nem sérült meg senki, nekem meg nem kellett nagyon közbeavatkozni, de ez tényleg csak SZERENCSE. 

Valaha képes lesz az ország a változásra? Be fog következni, hogy normálisan lehet majd kutyát sétáltatni??? 
Ez annyira elkeserítő... 
A kilátások pedig elkeserítőek... Javuló tendencia sehol sem tapasztalható és nem is várható egyhamar... (Németország egyes tartományaiban, adott kutyafajtáknak engedelmes vizsga kell, valamint létezik a kutya jogosítvány is, hogy alkalmas vagy a kutya tartásra. Magyarország csak minimálisan van elmaradva... ebben is... És ez nyers tény, lehet pampogni bárkinek.)
Újra félek...