2014. szeptember 27., szombat

Dakar első agility "edzése"


 Hétfőn mentünk el érte, de szerdán már ki is néztünk agility edzésre :)
Kiderült, hogy van arca, hisz első edzésen lecsattogott 2 bordert és meghajtott egy kötözködős, agresszívebb kutyát :O Én csak néztem nagyokat, válasszunk direkt kant, persze.
Egyébként visszahúzódóbb, nem haverkodós, ami nálam nem baj, csak ne szarja össze magát idegen terepen.
Persze agility tekintetében sok mindent nem csináltunk, csak edzés végén egy kis megszeppentes kúszózás :) Amúgy sok babuzsgatás, ügyeskedés, játék a pályán kívül.

Lett egy kis videószösszenetünk is, aminek tényleg csak "ott volt és csinálta" szerepe van. Eleve, hogy nem sok minden történik rajta, a másik pedig, hogy az eredeti felvételen kb. semmi nem látszódik. Bizony, 2 országot utaztam, hogy sony-val feljavítsam, hát ennyire sikerült (igen, csak azért utaztam ;D )



Tapival lefutottuk a háttérben lévő pályát amúgy, pedig pályabejárásnál úgy voltam vele, hogy nem kell ez nekem :) (palló alatt zsákoskúszó majd teljesen merőlegesen, úgy, hogy utána szlalom van -pallóval párhuzamosan- a túloldalon :") )
Többi része ehhez képest piskóta volt :D Büszke voltam Tappancsra, mert félelmem ellenére elsőre hibátlanul megcsinálta a kombinációt :O Gondoltam zsákosra rádicsérés azonban nem árt, kidobálok neki labdát rá. Dobási tehetségem azonban fenomenális, a pallót találtam el, így a labda nem repült, Tapi viszont berohant szlalomozni magától :"D Tud ő stérber is lenni, ha úgy van kedve ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...